FANDOM

Zimowa Kraina Czarów była akcją charytatywną. Odbyła się ona w odcinku O Come, All Ye Faithful na placu miejskim. Ludzie wrzucali datki w specjalnie wyznaczone miejsce lub przeznaczali na ten cel przedmioty do licytacji.

Ważne wydarzeniaEdytuj

  • Tyler planuje za pomocą czarownicy przenieść Klausa do swojego ciała, a następnie zatopić je w betonie do czasu, kiedy wszystkie hybrydy uciekną w bezpieczne miejsce.
  • Caroline zajmuje Klausa, a Stefan w tym czasie szuka miecza łowców w mieszkaniu Mikaelsona.
  • Stefan próbuje powstrzymać Tylera przed unieszkodliwieniem Pierwotnego, ale chłopak występuje przeciwko niemu z całą armią hybryd. Salvatore i Caroline zostają uwięzieni w piwnicy Lockwoodów, by nie mogli przeszkodzić hybrydom.
  • Tyler mówi matce o swoich zamiarach. Jest to ich ostatnia rozmowa.
  • Damon zawiadamia Stefana o zmianie planów, dzięki czemu wampir może opuścić piwnicę, ponieważ nie zależy mu już na sabotażu zamiarów Tylera.
  • Caroline wpada na pomysł, by przenieść Klausa do ciała Rebekah. Wówczas Tyler nie musiałby się poświęcać. Bonnie mówi jej telefonicznie, że to zadziała, ale Hayley skręca kark wampirzycy, zanim ta przekazuje tę informację ukochanemu, a następnie zdradza hybrydy i wyjawia Klausowi, iż zamierzały go zabić.
  • April widzi, jak Caroline ożywa, chociaż wcześniej nie miała pulsu. Słyszy też, że ciało Rebekah jest w piwnicy Lockwoodów. Ponieważ ma bransoletkę z werbeną, perswazja wampirzycy na nią nie działa.
  • Hayley przyznaje się Tylerowi, że oszukała go i hybrydy. W tym czasie Klaus zabija całą dwunastkę, która zbuntowała się przeciwko niemu. Później wyrusza na poszukiwania Lockwooda, ale nie znajduje go. Spotyka jednak matkę chłopaka i topi ją w fontannie.
  • April wyjmuje sztylet z ciała Rebekah.

CiekawostkiEdytuj

  • Klaus podarował na licytację swój obraz przedstawiający śnieżynkę.

GaleriaEdytuj

Zobacz równieżEdytuj