FANDOM

Strażnik powiedział nam, że istnieje potrzeba stworzenia nowego rodzaju Strażnika. Kogoś, kto byłby śmiertelny, na Ziemi, i kto posiadałby specjalne moce, które są niezbędne do zachowania równowagi pomiędzy dobrem i złem sił nadprzyrodzonych na Ziemi.
—James Campbell o Ziemskich Strażnikach[źródło]

Ziemscy Strażnicy są strażnikami, którzy mieszkają i działają zgodnie z Ziemią przypisaną im, by ochraniać ją przed demonami, wampirami, wilkołakami i złymi bogami przez Niebiański Trybunał.

Ziemscy Strażnicy mają moce natury, które pozwalają im robić wiele nadprzyrodzonych rzeczy, takich jak telekineza, telepatia, czy latanie. Ziemscy Strażnicy są jedynymi, którzy wydają się posiadać ‘’skrzydła mocy’’. Istnieje wiele różnych strażników, ale tylko Ci posiadają te skrzydła, których działanie jeszcze nie do końca jest znane.

Znani Ziemscy StrażnicyEdytuj

Nie ma wielu Ziemskich Strażników, ponieważ było ich tylko dwóch. Elena Gilbert i Andrés Montez.

  • Andrés Montez: był on kostarykańskim Ziemskim Strażnikiem, a także bliskim przyjacielem Eleny, który pomógł jej otworzyć potencjał jako Główny Strażnik. Został zabity przez Salomona w Bez szans.
  • Elena Gilbert: jest jedynym żywym Ziemskim Strażnikiem. Należy do najpotężniejszych i zabiła czterech Starszych, wraz z mocą czerpaną ze swego rodowodu. Elena jest również twórcą Skrzydeł Zniszczenia, które prawdopodobnie stworzyła ze swych cierpień, miłości, zazdrości i gniewu.

CiekawostkiEdytuj

  • Dzieci w wieku 12 lat, które są kandydatami na Ziemskich Strażników są odbierane rodzicom i zostają szkolone pod okiem Przewodników.
  • Dwóch Strażników nie może mieć takiej samej mocy.
  • Krew Strażniczki zrodzonej z Głównej Strażniczki jest w stanie zabić Starszych.