FANDOM

Wywiadówka Jeremy'ego odbyła się w odcinku Rescue Me w Mystic Falls High School. Zarówno Elena jak i Damon udali się na nią jako opiekunowie prawni młodego Gilberta.

Ważne wydarzeniaEdytuj

  • Stojąc w kolejce do wychowawcy, Elena rozmawia przez telefon z Bonnie. Mówi jej, że rozstała się z Damonem.
  • Pani Douglas oznajmia Elenie, że nie jest podana jako pierwszy kontakt Jeremy'ego. Wówczas Damon krzyczy z końca sali, iż to on nim jest i przychodzi do nauczycielki, zaskakując Gilbertównę.
  • Damon flirtując z Eleną, mówi jej, że podejrzewa, iż Jeremy ma romans z Liv.
  • Pani Douglas skarży się opiekunom Jeremy'ego, że chłopak opuścił jedenaście dni w szkole, wszczął trzy bójki i dwukrotnie został przyłapany na ściąganiu. Wysnuwa wniosek, że być może było to spowodowane konfliktami w domu.
  • Damon wyrzuca Elenie, że zawsze usprawiedliwia ludzi, których kocha.
  • Podczas spotkania z nauczycielem w klasie Elena fantazjuje o sobie i Damonie. Gdy wampir pyta ją, czy wszystko w porządku, wychodzi, by zaczerpnąć świeżego powietrza. W łazience spotyka Liv, która przykuwa ją do ściany i próbuje ją zabić.
  • W ostatniej chwili Damon pojawia się i uderza Liv, unieszkodliwiając ją. Kiedy czarownica odzyskuje przytomność, Salvatore torturuje ją, chcąc wydobyć z niej przyczynę ataku na Elenę.
  • Liv mówi, że Elena jest ostatnim żyjącym żeńskim sobowtórem, a ponieważ tej nocy zginie jeden z dwóch męskich, Podróżnicy przyjdą po Gilbertównę, na co czarownice nie mogą pozwolić.
  • Kiedy Damon chce zabić Liv, Jeremy zjawia się i oznajmia, iż musi zabić także i jego. Tłumaczy, że nie może żyć jak normalny nastolatek i dobrze się uczyć, skoro walki z czarownicami, wampirami i sobowtórami to jego codzienność.
  • Jeremy, Matt oraz Tyler zawierają pakt z Liv i Lukiem.

GaleriaEdytuj

Zobacz równieżEdytuj