FANDOM

Wystawa pierwszego nieśmiertelnego odbyła się w odcinku We All Go A Little Mad Sometimes w Mystic Falls High School. Została zorganizowana przez Atticusa Shane'a, który prezentował uczniom MFHS przedmioty związane z legendarnym Silasem i wygłosił przemowę.

HistoriaEdytuj

Profesor Shane opowiedział zgromadzonym historię Silasa (pierwszego nieśmiertelnego):

Bardzo potężny czarownik, któremu na imię było Silas, stworzył czar, mający zagwarantować mu... nieśmiertelność. Legenda głosi, że wykonał ów urok za pomocą czarownicy, która go kochała. Miała na imię Qetsiyah. Niestety dla niej, on zapragnął podarować życie wieczne innej kobiecie. Wówczas Qetsiyah zabiła ją i pogrzebała żywcem Silasa, pozostawiając go bezsilnego w samotności i z wizją bezkresnego życia. Teraz mówi się, że Silas chce powstać, odzyskać swą moc i zniszczyć świat.

Ważne wydarzeniaEdytuj

  • April wypytuje Jeremy'ego i Matta o Rebekah. Chłopcy spotykają Shane'a po raz pierwszy.
  • Damon i Bonnie zjawiają się na wystawie, by porozmawiać z profesorem na temat łowców.
  • Shane mówi Damonowi, że aby złamać klątwę łowcy, należy powołać nowego członka bractwa. W tym celu musi on zabić wampira.

GaleriaEdytuj

Zobacz równieżEdytuj