FANDOM

Where You Left Your Heart to pierwszy odcinek piątego sezonu The Originals

Opis

POCZĄTEK KOŃCA - Zdesperowana, by po siedmiu latach zobaczyć swojego ojca Klausa, Hope ucieka się do drastycznych środków, by sprowadzić go z powrotem do Nowego Orleanu. Hayley  stara się zminimalizować efekty działań Hope, ale nie zanim wieści o tym, co zrobiła, rozprzestrzenią się po mieście. Tymczasem, poczucie winy Frei  odnośnie do tego, że nie może zjednoczyć rodziny staje na drodze jej szczęściu z Keelin , podczas gdy Rebekah  zmaga się z niezdolnością do pełnego zaangażowania w związku z Marcelem. Wreszcie, zmaganie się Klausa bez Elijaha u swego boku, z morderczym szałem po Europie, prowadzi do niespodziewanego spotkania z Caroline Forbes.

Obsada

Postacie główne

Postacie cykliczne

Goście specjalni

Postacie gościnne

Soundtrack

  • Indlla - "Derniere Danse"
  • Phantogram - "You Don't Get Me High Anymore"
  • The XX - "I Dare You"
  • Jacob Banks - "Unholy War"
  • The National - "Guilty Party"

Ciekawostki

  • W tym odcinku po raz pierwszy pojawiają się Caroline Forbes i Dorian Williams.
  • Jest to ostatni premierowy odcinek całej serii.
  • Hope wyjawia, że nie rozmawiała z ojcem od 5 lat
  • Od finałowego odcinka czwartego sezonu minęło 7 lat.
  • Akcja trwa w 2026 roku.

Cytaty

Moment, w którym przechyla się szala, możesz określić jedynie z perspektywy czasu. Co doprowadziło do wypadku, albo który papieros zapoczątkował raka? I ślepo biegniemy do przodu nie wiedząc, jak blisko krawędzi jesteśmy... Wiem na pewno, że jeśli czwórka Mikaelsonów zbierze się razem, nastanie mrok, którego nie znamy... Tak wiele możliwości, ale bez perspektywy czasu, skąd mogliśmy wiedzieć, że to koniec początku... będzie początkiem końca?
—Vincent

Widea promocyjne

Galeria