FANDOM

Ta plotkara, Genevieve, słyszała pogłoskę, że Wdowa Fauline ma ogromny skarb w swojej rezydencji. Dlatego nigdy jej nie opuszcza.
—Mary-Alice o Wdowie Fauline.
Wdowa Fauline była bogatą wdową, która w swoim domu, w Nowym Orleanie przechowywała wielki skarb (klejnoty, cenne obrazy, antyki). Zginęła z rąk Kola Mikaelsona. Pierwszy raz zostaje wspomniana w trzeciej części The Awakening i w The Map of Moments w The Originals.

HistoriaEdytuj

Po śmierci męża, Fauline dostała w spadku wszystkie jego nieruchomości oraz cały majątek, co sprawiło, iż stała się niewyobrażalnie bogata. Wewnątrz swojego domu trzymała wiele bardzo wyjątkowych, wręcz bezcennych przedmiotów, dlatego prawie nigdy nie opuszczała swej rezydencji - bała się, że ktoś jej coś ukradnie. W śród jej kolekcji znajdował się także wzorcowy diament, który był cennym źródłem mocy dla czarownic. W okresie świątecznym w 1914 roku, Fauline wybrała się na mszę do Kościóła św. Anny, gdzie zginęła z rąk Kola. Niedługo później Pierwotny włamał się do jej domu wraz z dwiema czarownicami: Mary-Alice Claire i Astrid Malchance. Znaleźli oni owy klejnot, jednak młody Mikaelson był zmuszony oddać go Niklausowi, który, jak się okazało, dowiedział się o planach brata.

WystąpieniaEdytuj

TO: The Awakening

  • Część trzecia

TO: Sezon 2

CiekawostkiEdytuj

  • Prawdopodobnie cały majątek zawdzięczała mężowi.
  • Jej dom od jej śmierci pełni ważną funkcję w społeczności nowoorleańskich czarownic.