FANDOM

Nie musiałaś ich zabijać a jednak zdecydowałaś się pożywić dlatego jesteś idealną ofiarą dla Cande
—Stefan do Violet [źródło]
Violet Fell była postacią cykliczną, która po raz pierwszy pojawiła się w ósmym sezonie w odcinku We Have History Together w serialu Pamiętniki Wampirów.

Violet była członkiem Rodziny Fell.

Pamiętniki Wampirów Edytuj

Sezon 8 Edytuj

W We Have History Together, Violet była na lekcji historii w Mystic Falls High School gdy na jej lekcje przyszła nowa nauczycielka Sybil i zabrała całą klasę na wycieczkę szkolną. Violet została zmuszona by zabić swoich kolegów z kasy.

W The Simple Intimacy of the Near Touch, Violet wystartowała w konkursie na Miss Mystic Falls. Następnie Sybil podarowała ją Stefanowi, który później napoił ją swoją krwią a potem zabił. Następnie roztrzęsioną Violet w stanie przemiany w wampira zastaje Caroline, która ją pociesza i mówi, że zostanie wampirem może nieść ze sobą nowe możliwości i dużo korzyści.

W Nostalgia's a Bitch, Violet jest widziana w Mystic Grill gdzie karmi się na ludziach i staję się całkowitym wampirem. Następnie dziewczyna kłóci się z Stefanem i obwinia go o wszystko co się z nią stało, lecz Stefan zabija dziewczynę i ofiarowuje jej dusze Cadowi.

Wygląd fizyczny i osobowość Edytuj

Tumblr p3g65eWnNd1vbv96wo1 250

Violet była atrakcyjną młodą kobietą. Miłą bladą cerę i niebieskie oczy. Jej włosy miały zwykle lekkie fale. Violet byłą bardzo podobna do Caroline za jej czasów liceum.

Violet była osobą angażującą się w życie szkoły i działalność społeczną. Po tym jak została przemieniona w wampira jej życie zmieniło się diametralnie.

Wystąpienia Edytuj

Sezon 8 Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Violet była trzecim członkiem rodziny Fell, która została przemieniona w wampira.
    • Pierwszym był Logan drugim Tripp.

Galeria Edytuj