FANDOM

Dalcrest to miejsce niezwykłe. Poza elfami i duchami, doszło tu do mnóstwa udokumentowanych nadzwyczajnych zdarzeń, a każdego roku powstaje coraz więcej plotek i legend na temat kampusu. Tajemnicze zgony. Tajne stowarzyszenia. Opowieści o potworach.
—James Campbell o college'u[źródło]

Uniwersytet Dalcrest został założony w 1889 roku przez Simona Dalcrest, z myślą o edukacji synów bogatej powojennej arystokracji Południa. Simon Dalcrest chciał, żeby Dalcrest zostało uznane za „Harvard Południa”, i że on i jego rodzina będą stali na czele intelektualizmu i nauki w zbliżającym się nowym stuleciu. Mniej znany jest fakt, że nadzieje Simona zostały rozwiane w 1895 roku, kiedy jego dziki dwudziestojednoletni syn, William Dalcrest, został znaleziony martwy z trzema innymi osobami w tunelach pod szkołą. Wyglądało to na samobójstwo. Niektóre materiały i symbole znajdujące się w tunelach sugerowały pewne związki z czarną magią. Dwa lata później żona Szymona, Julia Dalcrest, została brutalnie zamordowana w budynku, w którym obecnie znajduje się administracja; Tajemnica otaczająca jej śmierci nigdy nie została wyjaśniona.

Julia Dalcrest jest jednym z co najmniej trzech różnych duchów, które nawiedzają kampus. Inne duchy to duch siedemnastoletniej dziewczyny, która utonęła, znowu w tajemniczych okolicznościach, podczas wizyty na potańcówce w 1929 roku. Mówi się, że ona wędruje, zawodząc po korytarzach McClellan House, pozostawiając kałuże wody ściekającej z niej. Trzecim, jest dwudziestojednoletni chłopiec, który zniknął w 1953 roku i którego ciało
znaleziono trzy lata później w piwnicy biblioteki. Jego ducha podobno widziano wchodzącego i wychodzącego z pomieszczeń w bibliotece, biegającego i oglądającego się z przerażeniem, jakby ktoś go ścigał. Istnieją także pogłoski o kilku innych tajemniczych zdarzeniach: w 1963 roku zniknęła na cztery dni studentka i pojawiła się, mówiąc, że została porwana przez elfy.

Znani uczniowie