Tvd Wiki
Advertisement
Tvd Wiki

Nazywam się Hope Mikaelson, pochodzę z długiej lini złoczyńców w jednej z historii. Jestem córką wilkołaka i wampira oraz wnuczką złej czarownicy. Nazywają mnie trybrydą. Jestem jedyną w swoim rodzaju. Narodziłam się ze zła, dlatego codziennie staczam walkę by być dobra.
—Hope o sobie[źródło]

Trybryda to mieszanka trzech ras - wampira, wilkołaka i czarownicy. Jak na razie Hope Mikaelson jest jedyną trybrydą na świecie. Hope jako pierworodna z nowego pokolenia posiada magiczne zdolności swoich przodków, wampirzą krew swojego ojca a także gen wilkołaka po obu rodzicach.

Historia

Trybryda inaczej nazywany mieszaniec to gatunek z wszystkimi mocami i słabościami Wampira,Wilkołaka i Czarownicy. Czarownice uważają ten gatunek za luk w naturze, gdyż tak naprawdę nie powinien istnieć. Historia powstania tego gatunku sięga historii pierwotnych wampirów, wilkołaków i czarownic.

Początki

Esther Mikaelson - czarownica, wywodziła się z potężnego rodu pierwszych wiedźm na ziemi żyjących w IX I X w. W dziesiątym wieku po stracie pierwotnej córki Frei, przeniosła się wraz z swoim mężem Mikaelem do nowego świata czyli dzisiejszego Mystic Falls. Tam czarownica poznała Ansela - wilkołaka z pobliskiej wioski, z którym wdała się w romans, owocem tego związku był Niklaus Mikaelson który urodził się będąc wilkołakiem. Esther zataiła jednak jego prawdziwe pochodzenie przed swoim mężem by jej zdrada nie wyszła na jaw. Gdy Henrik Mikaelson - najmłodszy syn Esther i Mikaela został zabity przez wilkołaki, Esther wraz z mężem by nie stracić więcej dzieci zdecydowali się uczynić je nieśmiertelnymi po przez uczynienie je za pomocą magii w wampiry. Esther Mikaelson odprawiła rytuał z pomocą czarnej magii, następnie Mikael zabił je a potem zmusił do karmienia się krwią. Gdy Klaus zabił swoją pierwszą ofiarę, uaktywnił w ten sposób klątwę wilkołaka, stając się tym samym pierwszą orginalną hybrydą wampira-wilkołaka, ujawniając tym samym, że jest nieślubnym dzieckiem swojej matki. Mikael dowiedziawszy się o tym zmusił Esther do odprawienia rytuału i uśpienia wilczej natury Klausa.

Przez kolejne setki lat Klaus pozostał jedynie wampirem, dopiero w XXI w. z pomocą sobowtóra Eleny Gilbert udało mu się przełamać klątwę która wyzwoliła jego wilczą naturę, Klaus ponownie stał się hybrydą.

Powstanie pierwszej Trybrydy

W roku 2011 Klaus Mikaelson spotał Hayley Marshall-Kenner młodą wilkołaczyce - Hayley urodzona jako Andrea Labonair wywodziła się z królewskiej rodziny wilkołaków która zarządzała watahą wilkołaków półksiężyca. Po zabiciu jednak jej rodziców, Hayley została oddana do rodziny zastępczej, lecz gdy będąc nastolatką wyzwoliła klątwę wilkołaka przez przypadek zabijając człowieka jej przybrani rodzice wyrzucili ją z domu. Od tej pory była zdana sama na siebie.

W Bring It On dochodzi do zbliżenia Klausa z Hayley co prowadzi do tego, że oboje śpią ze sobą. W tym samym Hayley nieświadomie zachodzi w ciąże razem z Klausem. Klaus dowiaduje się o dziecku dopiero kilka tygodni później. W odcinku Always and Forever pierwszym z The Originals czarownica Sophie Deveraux ujawniła, że dziecko jest "luką w naturze". Choć wampiry nie mogą nie rozmnażać to Klaus Mikaleson narodził się jako wilkołak zaś wampirem został po przez czary Esther dlatego też dziecko jest wynikiem powstania ze strony jego genu wilka. Pierwotny z początku nie chce dziecka i każe je zabić, lecz po rozmowie z bratem Elijah'em i uzmysłowieniem przez niego, że dziecko może być nową nadzieją dla ich rodziny, ten zmienia zdanie. W odcinku Dance Back from the Grave ujawniono, że dziecko jako pierworodne z nowego pokolenia posiada także cechy czarownicy po swojej babci Esther. Zaś w odcinku Bloodletting okazało się, że za pomocą krwi dziecka można przekształcić wilkołaki w hybrydy.

Narodziny Hope Mikaelson

Hope przyszła na świat w odcinku From a Cradle to a Grave jako pierwsza oryginalna trybryda z ulepszonymi zdolnościami, ze wzgląd na linie ze strony ojca i matki. Jeszcze przed jej urodzeniem dziecko uważano za pomyłkę a także za mieszańca które w przyszłości może zagrozić światu. Dlatego też dziecko wiele razy próbowano zabić, by móc utrzymać równowage w naturze, ostatecznie rodzina Mikaelson przyrzekła chronić Hope na zawsze i na wieczność wedle ich przysięgi dotyczącej rodziny. Hope już od dziecka posiadała umiejętności magiczne. Dahlia zauważyła, że Hope odziedziczyła wielką ale też niszczycielką moc, która została skażona wampirzą krwią. Dziecko była na tyle silne aby móc zasilić cały sabat czarownic z francuskiej dzielinicy.

Gdy Hope wyzwoliła klątwe wilkołaka jej umiejętności i moce automatycznie wzrosły. Jej magia z połączeniem wilczej natury uważana jest za bardzo niebezpieczną, gdyż wilkołaki to drapieżniki. Dodatkowo jej ciało produkuje wampirzą krew, dzięki czemu Hope ma zdolność wytwarzania hybryd a także prawdopodobnie zamienianie innych w wampiry. Jej kre jest także leczącą dla innych istot nadprzyrodzonych. Obecnie Hope nie przeszła pełnej przemiany w trybrydę lecz jest wilkołako-czarownicą. Dziewczyna by móc przemienić sie w pełnoprawną trybrydę musi umrzeć by wyzwolić w pełni swój gen w wampira. Tak czy inaczej Hope Mikealson uważana jest za jedną z najpotężniejszych istot na świecie.

Zdolności

  • Gen wilkołaka - Trybryda jako posiadaczka niezwyciężonego genu wilkołaka, który zapewnia jej wzmocnione zmysły (wzrok, słuch, wench), agresje, przemoc, gniew.

153336152 252301513240963 2343549663867947195 n.gif

    • Nadprzyrodzone zmysły - Wzrok, słuch i węch są u trybrydy bardziej wyczulone niż u zwykłych ludzi. Mieszaniec może osiągnąć całkowicie zdolność, gdy aktywuje gen wilka, lub przemieni się w wampira.
    • Zmiennokształtność - podczas pełni księżyca, tak jak każdy wilkołak trybryda przemienia się w wilka. (Jako, że Hope należy do klanu Wilkołaków Półksiężyca może znacznie kontrolować swoją przemianę)
    • Złość - kiedy wilkołak jest wściekły, jego gniew zwiększa siłę oraz inne umiejętności w krótkim czasie, co daje im przewagę nad wampirem.
  • Gen wampira - Jako, że trybryda jest częściowo wampirem to jej organizm produkuje krew wampira, która płynie w jej żyłach.
    • Szybka regeneracja - W przypadku urazów może leczyć się znacznie szybciej i bardziej skuteczniej niż ludzie. Gdy Hope była w stanie wyleczyć swoją matkę gdy była jeszcze w jej łonie. Mieszaniec osiągnie tą zdolność do końca dopiero wtedy gdy aktywuje swój gen wilkołaka, lub przemieni się całkowicie w wampira.
    • Krew: Krew Hope ma zdolność przemieniania wilkołaków w hybrydy.
  • Gen czarownicy: Hope będąc w części czarownicą może przekazywać ogromne ilości mistycznej energii. Według Dahlii jako pierworodna czarownica swojego rodu ma wielki potencjał, ale też magię, która może ją zniszczyć.
    • Channeling -

      Hope leczy skrzydła owada.

      akt odwoływania się albo wzywania wyjątkowych form energii przez skupianie na zewnętrznych źródłach prądu.
    • Opętanie - umiejętność astralnego wejścia w ciało innej osoby.
    • Prekognicja - akt przepowiadania przyszłych wydarzeń opartych z percepcji pozazmysłowej.
    • Perswazja -

      Hope zadaje ból swojemu ojcu.

      umiejętność kontrolowania oraz manipulowania umysłami ludzi oraz wszystkich innych nadprzyrodzonych istot.
    • Zadawanie bólu - akt tworzenia i zadawania bólu ludziom, a zwłaszcza wampirom.
    • Kontrola nad żywiołami - akt kontrolowania i manewrowania elementami powietrza, ziemi, ognia i wody.
    • Pirokineza -

      Czarownica używa pirokinezy.

      umiejętność wzniecania ognia siłą woli, która może prowadzić do podpalenia danego przedmiotu lub istoty żywej.
    • Geokineza - umiejętność kontroli nad ziemią, przewidywanie i powodowanie trzęsień ziemi.
    • Hydrokineza - umiejętność tworzenia lub zwiększania ilości wody w stanie ciekłym używając psychokinezy do powielenia cząsteczek w niej zawartych. Polega także na umiejętność manipulacji wodą.
    • Aerokineza - psychokinetyczna kontrola nad powietrzem na poziomie cząsteczkowym za pomocą manipulacjii energią.
    • Rzucanie zaklęć -

      Hope rzuca zaklęcie wraz z Josie Saltzman.

      akt zmieniania i/lub panowania nad sytuacją przez wykorzystanie czarów, przekleństwa, lub rytuału, itd.
    • Niewidzialność -

      Hope rzuca zaklęcie.

      jest to moc, która sprawia, że jest się niewidocznym dla innych.
    • Teleportacja - akt przenoszenia się lub jakiejś rzeczy z jednego miejsca do drugiego.
    • Telekineza - akt kontrolowania i manewrowania ruchem przedmiotów przez umysłowy wpływ.
    • Witakineza - umiejętność samoleczenia i sterowania własnym zdrowiem oraz szybkością starzenia się.
    • Termokineza - zwiększenie temperatury krwi do stanu wrzenia przez umysłowy wpływ. Jak na razie Davina jest jedyną czarownicą, która może tego dokonać.
    • Lewitacja - umiejętność unoszenia osób lub przedmiotów, zwykle jest traktowana jako telekineza, jednak wektor przesunięcia jest nie poziomy a pionowy. Może być nazwana telekinezą żywych organizmów.
    • Wskrzeszanie - akt wskrzeszania osób, które umarły.
    • Iluzja -

      Mikaelson używa telekinezy na Elijah.

      umiejętność zniekształcenia widzenia rzeczywistości, co prowadzi do błędnej interpretacji czegoś pod wpływem przypadkowego lub przymusowego zakłócenia zmysłów.
    • Sporządzanie eliksirów - umiejętność tworzenia mikstur browarniczych i eliksirów z cudownymi właściwościami.
    • Umiejętności sensoryczne - niektóre czarownice, jak Davina, są w stanie zmysłowo wykryć magię.
    • Wróżbiarstwo - Hope posiada moc dzięki, której ma wgląd na przeszłość, teraźniejszość i przyszłość.

Galeria

Advertisement