FANDOM

Rozbuduj!
Dobra, Klaus ma sześcioro rodzeństwa. Rebekah jest teraz z Klausem. W starym świecie zmarł jeden dzieciak, w nowym świecie jeden, co pozostawia Elijah i dwóch innych - trzech zneutralizowanych Pierwotnych, cztery trumny. Więc kto jest w zablokowanym pudle?
—Damon próbuje rozwikłać zagadkę pięciu trumien.[źródło]
Trumny należały do Niklausa Mikaelsona, który strzegł ich jak oka w głowie. Było ich razem pięć. W czterech zamknięte zostało rodzeństwo Klausa, uprzednio zneutralizowane przez Klausa sztyletami zamoczonymi w popiołach białego dębu. Piąta trumna jednak była zablokowana przez czar - nie dało jej się otworzyć. Urok zniosła Bonnie Bennett wraz swoją matką, Abby Bennett Wilson. Jak okazuje się w Bringing Out The Dead, w niej spoczywało ciało rodzicielki wszystkich Mikaelsonów - Esther.

HistoriaEdytuj

Sezon 3Edytuj

Trumny po raz pierwszy pojawiają się pod koniec odcinka As I Lay Dying, kiedy Klaus ma opuścić miasto wraz ze Stefanem. Jest ich pięć (dla każdego z rodzeństwa oraz jedna zablokowana).

W The End of The Affair, Niklaus odsztyletowuje Rebekah, która zaraz po przebudzeniu zauważa, iż zniknął jej naszyjnik. Pozostają cztery trumny.

Pod koniec Disturbing Behavior, trumny wracają ciężarówką do Mystic Falls, a w Homecoming, Stefan kradnie je Mikaelsonowi i zabiera do domu czarownic, chcąc szantażować Klausa. Mimo, iż panna Bennett próbuje pomóc Salvatore'owi otworzyć piątą trumnę, nie daje to żadnych skutków.

W The New Deal i The Ties That Bind, Bonnie ma sen o trumnach. Właśnie dzięki niej, Damon kradnie tą, w której spoczywał Elijah i odsztyletowuje go przed kolacją u Klausa.

W Bringing Out The Dead, Elijah uwalnia Rebekah, Kola i Finna. ==The Originals

WystąpieniaEdytuj

Sezon 2

Sezon 3

The Originals: Sezon 1

The Originals: Sezon 2

CiekawostkiEdytuj

  • W Pamiętnikach Wampirów i The Originals były ukazane inne trumny, co sugeruje, że mogły być zmieniane na przestrzeni lat lub jest to błąd autorów.
  • Klaus przywiózł je ze sobą do Mystic Falls lub były tam przez cały czas.
  • Spośród Pierwotnych tylko Mikael nigdy nie był w żadnej z trumien.
  • Na każdej trumnie jest napisane imię Pierwotnego, który w niej spoczywa.
  • Najdłużej w trumnie przebywał Finn - około 900 lat. Mężczyzna ma teraz lęk dotyczący tego przedmiotu.

GaleriaEdytuj

Zobacz równieżEdytuj