FANDOM

Tom Avery był jednym ze znanych sobowtórów Silasa. Po raz pierwszy widziany był w While You Were Sleeping. Dzięki zaklęciu Podróżników wiadomo było, że mieszka w Atlancie i jest sanitariuszem.

Wczesna lata życiaEdytuj

Niewiele wiemy na temat Toma. Wiadomo było, że za życia był bardzo dobrym człowiekiem. Z charakteru przypominał Stefana. Najprawdopodobniej odczuwał wielką potrzebę pomagania ludziom, co objawiło się u niego tym, że wybrał taki, a nie inny zawód. Na około cztery miesiące przed odnalezieniem go (czyli tuż po śmierci Silasa) został porwany przez współpracującą z Liv i Lukiem wiedźmę, Hazel.

Sezon 5Edytuj

W While You Were Sleeping, Tom jest widziany w Atlancie, kiedy reanimuje jedną z pacjentek.

W Rescue Me, Tom zostaje odnaleziony przez Enzo i Caroline w domu wiedźmy Hazel. Aby dostać się do środka, Lorenzo zabija ją klamką od drzwi. Gdy kłócą się, do ich uszu dobiega bicie serca. Udają się do pokoju i znajdują żywego Toma, ale będącego w stanie nieświadomości, tak jakby wyłączenia z bieżącego życia. Caroline podchodzi do mężczyzny i kiedy zaciska palce na jego szyi, sobowtór budzi się. Po kilku chwilach Forbes skręca kark Enzo i ucieka z Tomem. Następnie siedzą sobie w kawiarni, a Tom je gofry.  Podczas jedzenia zwierza się Caroline.
Tom: „Nie wiem, dlaczego opowiadam ci całą historię mojego życia.
Caroline: „Ponieważ zahipnotyzowałam cię, byś był spokojny i niczego się nie obawiał.
Tom: „Dlaczego chcesz tyle o mnie wiedzieć?
— Rozmowa Toma i Caroline w kawiarni.[źródło]
Później Care hipnotyzuje go, aby pojechał tak daleko, aż znajdzie sobie swoje miejsce, założy rodzinę i będzie szczęśliwy. Kiedy wraca do jedzenia, Caroline wyrywa mu talerz, mówiąc, że węglowodany są zabójcami. Kiedy przebywają razem na podziemnym parkingu, znikąd pojawia się Enzo i skręca Tomowi kark.

OsobowośćEdytuj

Tom był bardzo dobrym człowiekiem i według jednego lekarza ze szpitalu w Atlancie, najlepszym sanitariuszem. Chciał pomagać ludziom. Był miły, ufny i uprzejmy. Bez trudu zdobył sympatię Caroline.

Jesteś jednym z najmilszych ludzi, jakich znam i kiedykolwiek spotkałam.
—Caroline o Tomie.[źródło]

WyglądEdytuj

Tom wyglądał identycznie jak Stefan i Silas. Był wysokim szatynem o umięśnionej budowie ciała.

WystąpieniaEdytuj

Sezon 5

CiekawostkiEdytuj

  • Był sobowtórem Silasa.
  • Podobnie jak Stefan, był dobry.
  • Według jednego z lekarzy, był najlepszym sanitariuszem.
  • Przez cztery miesiące nikt nie wiedział, gdzie się znajduje.