FANDOM

This Woman's Work jest trzynastym odcinkiem siódmego sezonu Pamiętniki wampirów.

Opis

ŁOWCZYNI WAMPIRÓW REYNA CRUZ PRZYBYWA DO MYSTIC FALLS - Kiedy z powodu skutków nadprzyrodzonej ciąży życie Caroline wisi na włosku, Stefan i Valerie podejmują ekstremalne środki, aby spróbować uratować ją i dzieci. Tymczasem po odkryciu mrocznej tajemnicy o Damonie, Enzo wykorzystuje informacje, aby zmusić Damona, by pomógł mu wytropić Reynę Cruz, bezwzględną łowczynię wampirów, która jest na wolności. Jednak, gdy działania Damona przypadkowo stawiają wszystkich, których kocha na drodze Reyny, on musi zrobić wszystko prawidłowo, zanim będzie za późno.

Streszczenie

Obsada

Postacie główne

Postacie cykliczne

Soundtrack

  • "Ex's & Oh's" – Elle King
  • "Bird" – Billie Marten
  • "Fireflies" – Lights & Motion
  • "The Highest Tide" – The Wealthy West feat. Valen

Cytaty

Ciekawostki

  • W tym odcinku poznajemy historię Rayny Cruz.
  • Ukazane są retrospekcje z 1842, 1857 oraz 1903 roku, w których m.in. możemy się dowiedzieć jak został naznaczony Beau przez miecz Feniksa oraz jak zginął Julian.
  • Rayna Cruz zabija Beau wbijając w niego miecz Feniksa, a potem podpala jego ciało tak by nigdy już nie mogło zostać wskrzeszone.
  • Stefan staje w obronie Damona, tym samym zostaje naznaczony mieczem i datego musi opuścić Mystic Falls.
  • Caroline w końcu rodzi Lizzie i Josie.

Widea promocyjne

The Vampire Diaries 7x13 Promo "This Woman’s Work" (HD)-0

The Vampire Diaries This Woman's Work Trailer The CW

The Vampire Diaries 7x13 Webclip - This Woman’s Work

Galeria