FANDOM

The Originals: The Rise to pierwsza księga z trylogii napisanej na podstawie scenariusza serialu, którego autorką jest Julie Plec. Ukazała się 27 stycznia 2015 roku i opowiada o losach Pierwotnych tuż po osiedleniu się w Nowym Orleanie. Nie jest jeszcze dostępna w polskim przekładzie.

OpisEdytuj

Rodzina to siła. Pierwotna rodzina wampirów przysięgła to sobie tysiąc lat temu. Ślubowali, że będą razem zawsze i na wieczność. Ale nawet gdy jest się nieśmiertelnym, dotrzymanie obietnicy bywa trudne.

Przybywając do Nowego Orleanu w 1722 roku, rodzeństwo pierwotnych wampirów: Klaus, Elijah oraz Rebekah Mikaelson wierzą, że uciekli od swej niebezpiecznej przeszłości. Jednak w mieście panuje bezprawie, a ono samo jest przystanią dla czarownic i wilkołaków, niechętnych do odstąpienia terytorium. Rodzeństwo żyje na ich łasce... szczególnie po tym, jak Klaus poznaje piękną i tajemniczą Vivianne. Jej nieuchronnie zbliżające się zamążpójście to klucz do zakończenia wojny istot nadprzyrodzonych, a zauroczenie Klausa dziewczyną mogłoby zniszczyć ciężko wywalczoną ugodę. Czy - podczas gdy Elijah pracuje nad przygotowaniem skrawka miasta dla swej rodziny, a Rebekah zmaga się z nieoczekiwanym uczuciem do francuskiego kapitana - lotne żądze Klausa doprowadzą do zburzenia ich świata i rozdzielą ich na dobre?

StreszczenieEdytuj

Postacie pojawiające się w powieściEdytuj

CytatyEdytuj

Poprzednia powieść: Kolejna powieść:
brak The Originals: The Loss