FANDOM

The Originals: The Resurrection to trzecia i ostatnia księga z trylogii napisanej na podstawie scenariusza serialu, którego autorką jest Julie Plec. Zostanie wydana w maju 2015 roku. Opisuje życie Pierwotnych u schyłku XVIII wieku.

OpisEdytuj

Rodzina to siła. Pierwotna rodzina wampirów przysięgła to sobie tysiąc lat temu. Ślubowali, że będą razem zawsze i na wieczność. Ale nawet gdy jest się nieśmiertelnym, dotrzymanie obietnicy bywa trudne.

Klaus, Rebekah i Elijah Mikaelson zdobyli wszystko tylko po to, by stracić to ponownie w 1788 roku. Władza w Nowym Orleanie jest podzielona między wampiry i wilkołaki, co przyczynia się do niezadowolenia Klausa.

W niebezpiecznej próbie odzyskania swego domu, Klaus decyduje się zbudować wampirzą armię, aby móc pokonać wilkołaki raz na zawsze. Nie mogąc zaznać miłości, decyduje się postawić na siłę. Elijah pozwala bratu przejąć stery, podczas gdy sam zwraca uwagę na piękną i tajemniczą czarownicę. Jednak Rebekah, która ma dosyć miłości brata do rozlewu krwi, rozpoczyna wędrówkę w celu odnalezienia swego pierwszego domu i klucza do nieśmiertelności rodziny.

Kiedy wojna gorzeje, rodzeństwo musi się zjednoczyć i walczyć o to, w co wierzą najmocniej: o rodzinę.

StreszczenieEdytuj

CytatyEdytuj

Poprzednia powieść: Kolejna powieść:
The Originals: The Loss Brak