FANDOM

Tamara Austin to amerykańska aktorka, znana z krótkich ról w filmach Nu Me, Dolphin Tale 2 oraz If you want it. W serialu Pamiętniki Wampirów wcieliła się w rolę Marii.

Biografia

Jej rodzice często zmieniali miejsce zamieszkania ze względu na pracę w wojsku. Tamara przyszła na świat podczas ich pobytu w Japonii i razem z nimi przeprowadzała się kolejno do Anglii, Niemiec, Okinawy (Japonia), Teksasu oraz na Florydę. Od zawsze otaczali ją różni ludzie i kultury. Na to, jak buduje swe postacie, duży wpływ wywierają właśnie doświadczenia z dzieciństwa. Dorastając, Tamara utrzymywała kontakt ze sztuką od czasu, gdy odwiedziła swoją babcię w Nowym Jorku.

Swoją przygodę z aktorstwem rozpoczęła w teatrze. Angażowała się zarówno w szkolne spektakle, jak i te wystawiane przez lokalną społeczność. W księdze absolwentów swego liceum napisała: Zobaczymy się na Broadway'u lub na wielkim ekranie. Uczęszczała do Uniwersytetu w Tampa, gdzie zdobyła stypendium za osiągnięcia w dziedzinie szeroko rozumianej sztuki.

Po ukończeniu szkoły, Tamara została członkinią obsady Southern Appalachian Repertory Theatre Company, gdzie odegrała wiele ról. Pracuje głównie przy krótkich filmach, takich jak zwyciężające w kategorii Najlepsze dramaty w plebiscycie Campus Movie Fest: 813A, The Good Samaritan czy Breaking Point.

Filmografia

Rok Serial/Film Rola
2015 Banshee Doktor Lewis
2014 Dolphin's Tale 2 Pomocniczka pielęgniarki
2014 Pamiętniki Wampirów Maria
2012 Nu Me Liz
2010 If you want it Sąsiadka

Ciekawostki

  • Jest członkinią Stowarzyszenia Aktorów Filmowych (SAG) oraz Delta Sigma Theta Sorority Inc. [1]
  • Mieszka w Tampa (Floryda). [2]

Galeria

  1. Tamara is a proud member of the Screen Actors Guild and Delta Sigma Theta Sorority Inc.
  2. She currently resides in Tampa, Florida where she continues to build her craft studying the Eric Morris Process at Kathy Laughlin's, C.S.A. Performer Studio Workshop.