FANDOM

Since When Do You Speak Japanese?- jest czwartym odcinkiem drugiego sezonu Wampiry: Dziedzictwo.

Opis Edytuj

ZGUBIONY SAMURAJ - Kiedy w Mystic Falls pojawia się samuraj, szukając demona, Josie dowodzi że umie bronić swoich przyjaciół. W międzyczasie, gdy Landon i Rafael udają się do Mystic Falls High w nadziei, że dowiedzą się coś więcej o tajemniczej Hope , MG ma konflikt z tajemnicą, którą odkrył o nowym przyjacielu Lizzie , Sebastianie . Zaś Alaric, konfrontuje się z demonem co zmusza go do ponownej oceny swoich priorytetów.

Obsada Edytuj

Postacie główne Edytuj

Postacie cykliczne Edytuj

Postacie gościnne Edytuj

  • Bianca Santos jako Maya
  • Christian Magby jako Dennis
  • Elijah B. Moore jako Wade
  • Soji Arai jako Kurutta

Ciekawostki Edytuj

  • Josie nauczyła się mówić po japońsku, ponieważ stary terapeuta Lizzie był obok szkoły języka japońskiego.
  • Wade daje MG kamerę wideo ze świata więziennego z 1994 roku, krótko odtwarzając fragment wiadomości wideo Kaia, i mówi mu, żeby użył tej taśmy bądź ją wymienił. MG używa kamery do nagrania Lizzie i Sebastiana, aby „udowodnić”, że ten nie jest prawdziwy.
  • Sebastian nie jest złudzeniem Lizzie. Mimo że nie widział go wcześniej MG to jednak ujawnia się on i prosi go o pomoc, co ciekawe jednak Wade nie mógł go zobaczyć.
  • Co ciekawe tylko Lizzie i Karutta umieli przez jakiś czas odeprzeć od siebie Demona.
  • Istnieją co najmniej dwie tajemnicze postaci z kapturem.
  • Lizzie na końcu odcinka przypomina sobie Hope.

Galeria Edytuj