FANDOM

Rozbuduj!
Ale... żałuję, że trafiłem do tego waszego miasteczka... i żałuję, że zgodziliśmy się wypełniać jej rozkazy. Szkoda, że dopuściłem do niej Misao! Szkoda, że nie... Och, nie. Och, nie, nie to miałem na myśli! Nie to! Niczego nie żałuję...
—Słowa Shinichiego przed śmiercią.[źródło]
Shinichi był postacią z powieści Pamiętniki Wampirów. Był Kitsune i bratem bliźniakiem Misao.

Wygląd zewnętrzny

W swojej ludzkiej postaci Shinichi wygląda jak młody i piękny japoński chłopiec o smagłych czarnych włosach, rudych na końcach i złotych oczach. W swojej lisiej postaci ma ponad sześć ogonów i czarno-czerwone futro. Zarówno on, jak i jego siostra mogą zmienić się w dowolny kształt, jaki chcą.

Osobowość

Jest bezduszny, pokręcony i zły, rozkoszując się zniszczeniem i chaosem. Pokazano, że jest bawi się swoją siostrą i ofiarami. Wydaje się, że ma zwyczaj wypowiadania poezji lub starych tekstów folklorystycznych, na przykład gdy mówił o Bonnie i Elenie.

Imię

  • Shinichi to imię japońskiego pochodzenia, a jego znaczenie to „Jedna Prawda”, jednak może mieć wiele różnych znaczeń w zależności od użytego kanji.

Seria "Powrót"