FANDOM

Rozbuduj!

Sezon ósmy Pamiętników Wampirów rozpoczął się w Stanach Zjednoczonych jesienią 2016 roku. Sezon zawiera 16 odcinków i jest finałowym sezonem serii.

StreszczenieEdytuj

Sezon siódmy pokazał nam naszych bohaterów z dala od Eleny. W konfrontacji z perspektywą kilkudziesięcioletniego czekania na Elenę Damon zmaga się ze swoim złamanym sercem opiera się na kontrowersyjnej, ale głębokiej przyjaźni z Bonnie. Stefan i Caroline rozpoczeli swój związek co było utrudnione przez nieoczekiwana role Caroline jako matki zastępczej dla bliźniaczek Alarica i jego zmarłej żony. Tymczasem Damon postanawia przeprowadzić zemstę przeciwko swojej matce Lily, która stworzyła nowy gatunek hybryd wampira i czarownicy o nazwie heretycy - Valerie jedna z nich była w związku z Stefanem gdy oboje byli jeszcze ludźmi. W Mysic Falls pojawia się łowczyni wampirów Rayna Cruz o nadprzyrodzonej mocy. Łowczyni jako swój główny cel obiera sobie Stefana, który zostaje zmuszony uciekać i zostawić Caroline, która po odejściu ukochanego próbuje zacząć nowe życie z Alaricem i bliźniaczkami. Zdeterminowany Damon by pokonać Raynę i tym samym uratować brata jest zmuszony prosić o pomoc zbrojownie Armory, z którą wieęły rodzinne ma powiązany chłopak Bonnie Enzo. Enzo i Bonnie wraz z Damonem starają się odkryć tajemnice zbrojowni odkrywają, że w skarbcu czai się zło, które opęta każdą osobę, która wejdzie do skarbca. Gdy Enzo i Damon znikają po tym jak weszli do skarbca Bonnie usiłuje odnaleźć dwóch najważniejszych mężczyzn w jej życiu.

RozdziałyEdytuj

  • Rozdział I: Syrena (Odc. 8x01 - 8x07)
  • Rozdział II: Dzwon (Odc. 8x08 - 8x12)
  • Rozdział III: Arcadius (Odc. 8x13 - 8x14)
  • Rozdział IV: Finał (Odc. 8x15 - 8x16)

ObsadaEdytuj

Lista odcinkówEdytuj

Obraz Tytuł Scenarzysta Reżyser Premiera #
2gpyi Hello, Brother Scenarzysta: Julie Plec & Kevin Williamson Reżyser: Michael A. Allowitz 21 października #8x01
Miesiące po tym, jak Damon i Enzo, tajemniczo zniknęli ze skarbca Armory, Stefan nieustannie zmaga się w poszukiwaniach, a Bonnie zmaga się z tym, aby nie stracić nadziei na to, że zostaną odnalezieni. Tymczasem niebezpieczne spotkanie z niespodziewanym gościem pozostawia Caroline i Alarica obawiających się, że ktoś lub coś może zagrażać ich rodzinie. W końcu, po wykonaniu pewnych tajemniczych wskazówek, Stefan zdaje sobie sprawę, że cokolwiek opętało jego brata, może mieć nad nim bardziej szkodliwy nacisk, niż kiedykolwiek sobie wyobrażał.
2ib9h Today Will Be Different Scenarzysta: Melinda Hsu Taylor Reżyser: Pascal Verschooris 28 października 2016 #8x02
Dowiedziawszy się, że ktoś z przeszłości Stefana, może być następnym celem Damona i Enzo, Stefan, Bonnie i Caroline zmierzają do Karoliny Północnej. Tam Bonnie podejmuje drastyczne środki, próbując złamać Enzo przed tym, co go kontroluje. W the Armory Alaric i Georgie natykają się na tajemniczy symbol, który może być powiązany z nadprzyrodzoną siłą kontrolującą Damona i Enzo. Wreszcie Caroline dostaje nieoczekiwaną niespodziankę od Stefana.
7n73 27 10 2016 You Decided That I Was Worth Saving Scenarzysta: Chad Fiveash & James Stoteraux Reżyser: Michael Karasick 4 listopada 2016 #8x03
Podczas gdy Enzo walczy o kontrolę nad sobą, Bonnie znajduje się w centrum śmiertelnej gry i jest zmuszona podjąć łamiącą serce decyzje, która obejmuje dwie najważniejsze w jej życiu osoby. W Armory, Alaric bada tajemniczy artefakt i ma nadzieję, że pomoże mu on w walce o odzyskanie Damona i Enzo. Wreszcie, spirala upadku prowadzi Damona do Tylera, który próbuje przemówić mu do rozsądku, zanim będzie za późno.
Sodt 04 11 2016 An Eternity of Misery Scenarzysta: Neil Reynolds & Brett Matthews Reżyser: Rob Hardy 11 listopada 2016 #8x04
Z zadaniem znalezienia tajemniczego artefaktu, najnowsza misja Damona, zabiera go do Teksasu, gdzie gwałtownie zmierzenie się z Peterem Maxwellem prowadzi do zaskakującego odkrycia. Tymczasem po uzyskaniu przewagi w walce o odzyskanie Damona i Enzo, Stefan i Alaric łączą siły i odkrywają pochodzenie tajemniczej siły, z którą mają do czynienia. Wreszcie Matt powraca do boju po swojej przeszłości i zderza się z rzeczywistością w niespodziewany sposób.

Zdjęcia promocyjneEdytuj

TraileryEdytuj