Sezon 3 Wampiry: Dziedzictwo został ogłoszony 7 stycznia 2020 roku. Premiera sezonu 3 odbyła się 21 stycznia 2021 roku na amerykańskim kanale CW. W Polsce zaś serial jest dostępny od 22 stycznia 2021 na HBO GO.

3 lutego 2021 stacja CW ogłosiła, że wyprodukuje 4 sezon Wampiry: Dziedzictwo

Streszczenie

Wampiry: Dziedzictwo obsadzone w świcie pamiętników wampirów, opowiada historię genialnych nadprzyrodzonych istot uczących się w szkole Salvatore które wciąż kształcą się by móc nauczyć panować się nad swoimi umiejętnościami i zrozumieć co to znaczy być wyjątkowym w świecie który przez wielu tak jest niezrozumiany. W drugim sezonie Hope wraz z Alarickiem powróciła do szkoły Salvatore by ponownie połączyć siły z innymi istotami nadprzyrodzonymi by móc walczyć z oszałamiającą hordą fantastycznych i śmiercionośnych potworów zrodzonych z jamy Malivore...ostatecznie ich wróg Nekromanta powrócił by móc wskrzesić Malivore, Hope ponownie zaryzykowała wszystko by odciągnąć swoich przyjaciół od straszliwej przepowiedni która groziła zgubą ich wszystkich. Teraz w kolejnym sezonie drużyna szkoły Salvatore Super Squad pomimo różniących ich różnić będzie musiała ponownie połączyć swoje siły, by móc ostatecznie pokonać kolejne potwory a także samo Malivore. Jednak zaufanie i ich przyjaźń zostanie wystawione na wielką próbę, której wielu się nie spodziewa. Hope zaś będzie mierzyć się z samą sobą jednak gdy bolesna strata rozbije cały jej świat, trybryda ponownie będzie musiała stawić czoło swym emocjom jednak nie spodziewa się, że będzie musiała walczyć z własnym losem.

Rozdziały

  • Rozdział I: Odrodzenie odc. (03x01 - 03x05)
  • Rozdział II: Landon Kirby odc. (03x06 - 03x10)
  • Rozdział III: wkrótce...

Obsada

  • Nick Fink jako Ryan Clarke (3/20) (archiwalne sceny)
  • Dante Ha jako Łowca (3/20)
  • Douglas Tait jako Malivore (2/20)
  • Babak Tafti jako Sfinks (2/20)
  • Wayane Caparas jako Dziadek Tarrayo (1/16) (retrospekcje)
  • Sope Aluko jako Babcia Cleo (1/20) (retrospekcje)
  • Giorgia Whigham jako Jade (1/20)
  • Elinor Gunn jako Kaelan/Banshee(1/20)
  • Charles Jazz Terrier jako Chad (1/20)
  • Sophina Brown jako Lucia (1/20)
  • Jason Turner jako Walt (1/20)
  • Sibylla Deen jako Andi (1/20)
  • T.J Rimini jako Roobin Goodfellow (1/20)
  • Theodora Miranne jako Pani Jeziora (1/20)
  • Nate Mooney jako Pinky (1/20)
  • Olivia Rodriquez jako Gaby (1/20)
  • Alec Tincher jako Gunter (1/20)
  • Tanya Christiansen jako Vera Lilien (1/20)
  • Alan J. Silva jako Krasnoludek (1/20)
  • J.J Dunlap jako Charon z Hadesu (1/20)
  • Antonio C. Davis jako Blake (1/20)
  • Xavier Mills jako Brutus (1/20)
  • Hannah Alline jako Samantha (1/20)
  • Christian Magby jako Dennis (1/20)

Lista Odcinków

Obraz Tytuł Scenarzysta Reżyser Premiera
3x01 We're Not Worthy-Lizzie-Josie.jpg We're Not Worthy Scenarzysta: Cynthia Adarkwa & Penny Cox Reżyser: Eric Dean Seaton 21 stycznia 2021 #3x01
ROZPOCZNIJMY GRĘ- Aby móc poradzić sobie z ważnymi sprawami w szkole Salvatore, Alaric wysyła uczniów po za kampus, na zajęcia w terenie. Ale kiedy średniowieczny potwór pojawia się rzucając im wyzwanie, uczniowie próbują ustalić który z nich może być jego godnym przeciwnikiem.
3x02 Goodbyes Sure Do Suck-Lizzie-Jed-MG-Kaleb.jpg Goodbyes Sure Do Suck Scenarzysta: Benjamin Raab & Deric A. Hughes Reżyser: Eric Dean Seaton 28 stycznia 2021 #3x02
ODNAJDŹ SPOKÓJ - Super Squad robi wszystko, co w ich mocy gdy dowiadują się strasznych wiadomości o jednym członku z ich włsanej grupy. Alaric zwraca się do pani szeryf Mac o pomoc w załatwieniu pewnych spraw w odpowiednim czasie.
3x03 Salvatore The Musical-Jed-Lizzie-Josie.jpg Salvatore: The Musical! Scenarzysta: Thomas Brandon Reżyser: Jason Stone 4 luty 2021 #3x03
SZKOŁA SALVATORE PREZENTUJE - SALVATORE: THE MUSICAL! - uczniowie przygotowują się do wystawienia musicalu o założeniu szkoły Salvatore na polecenie swojego tajemniczego nowego doradcy. W międzyczasie Landon, decyduje się napisać scenariusz o początkach szkoły, zaś Josie, Lizzie, Jed i Kaleb uczą się swoich nowych ról. Hope podejmuje decyzje o odcięciu się od przedstawienia.
20210205 221642.jpg Hold on Tight Scenarzysta: Brett Matthews Reżyser: Jeffrey Hunt 11 lutego 2021 #3x04
WITAJ W DRUŻYNIE POTWÓRÓW - Super Squad łączy siły po tym, jak kolejny ruch nekromanty okazuje się o wiele bardziej nieprzewidywalny, niż ktokolwiek by się spodziewał. Tymczasem starcie z Ethanem, przypomina Josie dlaczego nie jest pewna swojej magii.
3x05 This is What It Takes-Hope.jpg.webp This is What It Takes Scenarzysta: Brett Matthews Reżyser: Darren Grant & Jeffrey Hunt 18 lutego 2021 #3x05
TWORZENIE RZECZYWISTOŚCI - Po tajemniczym zniknięciu Landona, Alaric proponuje Hope by skorzystała z stymulacji terapeutycznej. Stymulacja przenosi ją w pokręconą grę osadzoną podczas letniego obozu. Tymczasem Lizzie próbuje spędzić trochę czasu z MG jednak spotkanie nie idzie zgodnie z jej planem. Josie zaś zmaga się z decyzją dotyczącej jej przyszłości. Pojawia się również Ethan, Kaleb i Jed.
3x06 To Whom It May Concern-Hope-Lizzie 2.jpg To Whom It May Concern Scenarzysta: Thomas Brandon Reżyser: Lauren Petzke 11 marca 2021 #3x06
WITAMY W SZKOLE SALVATORE - Po nagłym masowym exodusie uczniów ze szkoły, Alarick wraz z innymi desperacko próbują zrekrutować nowych uczniów aby utrzymać szkołę by wciąż mogła działać. Tymczasem Hope decyduje się pomóc Lizzie przy nowych studentach, zaś Josie cieszy się swoim pierwszym dniem w lokalnej szkole Mystic Falls. Jednocześnie MG zaczyna swój nowy semestr na "nie". Pojawiają się również Kaleb, Ethan i Jed.
20210312 131751.jpg Yup, It's a Leprechaun, All Right Scenarzysta: Penny Cox & Cynthia Adarkwa Reżyser: Tony Griffin 18 marca 2021 #3x07
TO TWÓJ SZCZĘŚLIWY DZIEŃ - Gdy szkoła Salvatore napotyka na pewne trudności finansowe, Lizzie sugeruje by, zorganizować pierwszą zbiórkę pieniędzy. Gdy Alaric próbuje załatwić sprawy z bankiem powierza Kalebowi nadzór nad szkołą. Gdzie indziej Cleo pomaga Hope po stracie Landona radzić sobie z silnym emocjami a MG zwraca się o pomoc do Alyssy. Tymczasem kiedy w szkole pojawia się tajemniczy krasnolud, ich dzień może odwrócić się w wielkie szczęście. Pojawiają się także Jed i Josie.
20210320 104836.jpg Long Time, No See Scenarzysta: Benjamin Raab & Deric A. Hughes Reżyser: Geoff Shotz 25 marca 2021 #3x08
ŚLEPE PUNKTY - MG znajduje się na celowniku ekipy Super Squad po to, tym jak kontrowersyjna decyzja, którą podjął, wychodzi na jaw. Tymczasem Hope wprowadza w życie ryzykowny plan, nie zważając na potencjalne konsekwencje. Jednocześnie Kaleb, Cleo i Alarick łączą siły, gdy pojawia się nowy potwór. Pojawiają się także Josie, Lizzie i Jed.
3x09 Do All Malivore Monsters Provide This Level of Emotional Insight-Kaleb-Hope-Lizzie 2.jpg Do All Malivore Monsters Provide This Level of Emotional Insight? Scenarzysta: Brett Matthews & Adam Higgs Reżyser: Barbara Brown 8 kwietnia 2021 #3x09
HISTORIA SIĘ POWTARZA - Napięcia w relacji między Hope a Lizzie wzrastają jednak kiedy do szkoły Salvatore przybywa nowy potwór, czarownice zmuszone są odłożyć własne problemy i dzielące je różnice, by móc połączyć siły be go pokonać. Tymczasem Alaric wymyśla pretekst by mieć na oku Josie w lokalnej szkole Mystic Falls zaś Cleo wspiera Kaleba po odejściu MG.
3x10 All's Well That Ends Well-Cleo-Hope 2.jpg All's Well That Ends Well Scenarzysta: Thomas Brandon & Price Peterson Reżyser: Jeffrey Hunt 15 kwietnia 2021 #3x10
ZBLIŻAJĄCA SIĘ ZAGŁADA - Po schwytaniu nowego potwora w szkole, którym okazuje się być Banshee, Hope i Super Squad desperacko próbują dowiedzieć się kto jest kolejnym celem Malivore. Jednocześnie dowiadują się ciekawych informacji na temat Cleo. W międzyczasie niespodziewana wizyta Lizzie dodaje Josie pilnie potrzebnej odwagi. Jednocześnie MG i Ethan łączą siły, aby pomagać innym. Pojawiają się również Landon i Jed.
20210430 105402.jpg You Can't Run From Who You Are Scenarzysta: Adam Higgs & Hannah Rosner Reżyser: Trevor E.S. Juarez 6 maja 2021 #3x11
INSPIRACJA - Po zainspirowaniu przez Cleo, Hope wraz z Landonem wyruszają na nową misję. Jednak, gdy plan przybiera nieoczekiwany obrót sprawy, Josie wraz z Wade'em wkraczają do akcji aby pomóc. Tymczasem Lizzie prosi MG by pomógł jej dowiedzieć się coś więcej o przeszłości Finch. Jednocześnie Alaric wraz z Kalebem i Cleo udają się do dawnej siedziby triady w nadziei, że odnajdą nowe informacje na temat tajemniczego artefaktu.
20210508 095217.jpg I Was Made To Love You Scenarzysta: Brett Matthews Reżyser: Michael A. Allowitz 13 maja 2021 #3x12
NOWE PODEJRZENIA - Podejrzenia Hope zostają podsycone po tym, jak Wade dzieli się z nią zaskakującymi wiadomościami. Aby odkryć tajemnice tajemniczego artefaktu, Alaric musi współpracować z wrogiem z przeszłości. Jednocześnie Ethan znajduje się w niebezpieczeństwie, zaś MG jest zmuszony podjąć ciężką decyzję. Pojawiają się również Landon, Josie i Jed.
20210508 095145.jpg One Day You Will Understand Scenarzysta: Cynthia Adarkwa Reżyser: Bola Ogun 20 maja 2021 #3x13
OFIARA- W obliczu trudnej decyzji dotyczącej jednego ze swoich uczniów Alaric prosi Kaleba i Josie o pomoc z ich perspektywy. Jednocześnie Hope próbuje zrozumieć wcześniejsze działania Landona zaś Cleo opowiada o swojej przeszłości. Pojawia się także Jed.
20210607 232126.jpg This Feels A Little Cult-y Scenarzysta: Penny Cox Reżyser: America Young 10 czerwca 2021 #3x14
TERAPIA CZAROWNIC - Próbując kontrolować negatywne emocje, Hope wraz z Josie dołączają do Lizzie na wikiński obóz czarownic, szybko jednak odkrywają, że terapia to tylko przykrywka do większych działań. Jednocześnie Alarick i Dorian łączą siły po tym, jak dowiadują się, że MG może mieć kłopoty, zaś Finch rzuca Jedowi wyzwanie.
20210616 093635.jpg A New Hope Scenarzysta: Brett Matthews & Thomas Brandon Reżyser: Brett Matthews 17 czerwca 2021 #3x15
HALUCYNACJE - Gdy Hope, Josie i Lizzie zostają uwięzieni w halucynacji, czarownice są zmuszone odnaleźć drogę by uciec z koszmaru Science Fiction. Tymczasem Alaric wysyła MG, Kaleba i Jeda na misję odbudowania zespołu. Pojawia się także Ethan.
20210619 000220.jpg Fate's A Bitch, Isn't It? Scenarzysta: Benjamin Raab & Deric A. Hughes Reżyser: Jeffrey Hunt 24 czerwca 2021 #3x16
GRA DOPIERO SIĘ ZACZYNA - Hope zmuszona jest pracować osobą z jej przeszłości. Jednocześnie plan Lizzie by przywrócić związek Hope przybiera nieoczekiwany obrót sprawy. Tymczasem Kaleb i MG wyruszają na pierwszą oficjalnie misję superbohaterów. Pojawia się także Alaric, Josie, Landon i Ethan.

Zdjęcia promocyjne

Zdjęcia zza kulis

Trailery