FANDOM

Sarah była przyjaciółką Aimee Bradley, znajomą Tylera Lockwooda i Jeremy'ego Gilberta w którym się podkochiwała. Dziewczyna była kontrolowana przez Katerinę Petrovą, została nieumyślnie zabita przez Tylera, przez co Lockwood aktywował wilczy gen.

Sezon 2Edytuj

Sarah objawia zainteresowanie młodym Gilbertem, czego odradza jej przyjaciółka, Aimee. Dziewczyny razem z Jeremym, zostają zaproszone do posiadłości Lockwoodów. Korzystają z propozycji Tylera. Podczas gdy Tyler rozmawia z bratem Eleny, Sarah zabiera mu kamień księżycowy i prowokuje Gilberta, aby ten jej go zabrał. Tyler nie jest zadowolony z zachowania Sarah - każe jej oddać kamień. Podczas prób odebrania własności Sarah spada ze schodów, wszyscy są w szoku. Tyler obawia się że dziewczyna zginęła z jego winy, jednocześnie ma nadzieje, że nie żyje, mimo że to oznaczałoby aktywowanie jego wilczego genu. Po chwili dziewczyna odzyskuje przytomność.

Podczas balu maskowego, Tyler, Matt, Aimee i Sarah, bawią się w gabinecie ojca Tylera. Matt i Sarah są wykorzystywani przez Katherine do aktywowania wilczego genu Tylera. Donovan prowokuje Lockwooda i dochodzi między nimi do bójki. Caroline interweniuje i ogłusza Matta, jednak Sarah atakuje Tylera nożem, a kiedy ten odruchowo ją odpycha, dziewczyna uderza o biurko i umiera przez skręcenie karku.