FANDOM

Sabat Aji był grupą składającą się z dwunastu czarownic. Ich liderką była prawdopodobnie Aja.

Historia

Sabat pojawił się w Mystic Falls na polecenie Abby Bennett Wilson, aby pomogli oczyścić jej córkę z ekspresji. Aja nie miała wystarczającej mocy, żeby móc sama to zrobić, więc grupa połączyła się i przekazała liderce moc. Kiedy okazało się, że Bonnie jest sługą Silasa, Aja stwierdziła, że nie ma dla niej ratunku. Kobieta postanowiła zabić Bennettównę, lecz Caroline przeszkodziła jej w tym. Forbes przebiła Aję nożem, a, jako że grupa była połączona, wampirzyca zabiła tym samym cały sabat. W Graduation, gdy kurtyna na Drugą Stronę zostaje opuszczona, sabat wraca do Mystic Falls, by zemścić się na Caroline. Po ceremonii ukończenia szkoły, czarownice atakują grupę przyjaciół, lecz Klaus pojawia się i zabija Aję. Reszta czarownic wycofuje się.

Członkowie

  • Aja - była czarownicą i prawdopodobnie liderką swojego sabatu. Przybyła do Mystic Falls, by pomóc Bonnie oczyścić się z ekspresji. Została zabita przez Caroline Forbes.
  • 11 czarownic - przybyły wraz z Ają do Mystic Falls. Połączyły swoje moce z liderką sabatu i, gdy została zamordowana, zginęły razem z nią.

Wystąpienia

Sezon 4

Ciekawostki

  • Sabat Aji pojawił się, aby pomóc Bonnie oczyścić się z ekspresji.
  • Wrócili jako duchy, po tym jak zostali zabici przez przyjaciółkę Bonnie.
  • Wcześniej składali się z 13 członków.
  • Możliwe, że Abby Bennett Wilson była jego członkinią.