FANDOM

Rytuał połączenia to bardzo potężny rytuał, a zarazem tradycja Sabatu Bliźniąt. Jest wykonywany za każdym razem, gdy potomkowie rodu Parker, będący bliźniętami, ukończą 22 lata. Jeśli rytuał nie zostanie wykonany, całe zgromadzenie czarowników traci swą moc.

DziałanieEdytuj

Ponieważ władza w Sabacie przypada bliźniętom, muszą one dokonać rytuału połączenia w celu wskazania silniejszego z nich, który pochłania moc drugiego i staje się przywódcą całej grupy. Słabsze z rodzeństwa traci całą magię, a w rezultacie umiera, oddając zwycięzcy także pewne cechy charakteru lub wyglądu.

Wymagania do połączeniaEdytuj

Aby połączenie zostało dokonane, muszą zaistnieć pewne okoliczności:

  • Rozpoczęcie zaklęcia - bliźnięta muszą trzymać się za ręce i szeptać słowa zaklęcia: Sanguinem desimilus! Sanguinem generis fiantus!
    • Możliwe jest zastąpienie tego kontaktem pośrednim oraz mówieniem zaklęcia przez inną osobę.
  • Wydarzenie astronomiczne - jego przykładem są zaćmienie Słońca, które miało być wykorzystane w 1994 roku oraz koniunkcja Merkurego i Wenus z 2013 roku. Czerpie się z niego moc niezbędną do połączenia.

BliźniętaEdytuj

Zaistniałe Połączenia Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Bliźnięta mogą zostać zmuszone do połączenia, o ile inny czarownik trzyma oboje za ręce i wymawia słowa zaklęcia.
  • Wykorzystując lukę w zaklęciu, Kai oraz Lucas połączyli się, mimo że nie byli bliźniętami. Z powodu pobytu starszego z nich w innym wymiarze, byli w tym samym wieku. Malachai wygrał, jednak musiał później pochłonąć moc Jo - swej bliźniaczki - aby przeżyć.
  • Po połączeniu, silniejszy bliźniak dziedziczy po swym bracie lub siostrze pewne cechy: może to być związane z mocą, wyglądem bądź charakterem.

GaleriaEdytuj

Zobacz równieżEdytuj