FANDOM

Rozpoczęcie Obchodów Dnia Założyciela odbyło się w odcinku Under Control, w Hali Założycieli. Zostało uświetnione wystawnym przyjęciem.

Ważne wydarzeniaEdytuj

  • Stefan upija się, by alkohol pomógł mu uspokoić żądzę krwi.
  • Burmistrz składa Donovanom kondolencje z powodu śmierci Vicki.
  • Jeremy prowadzi własne śledztwo w sprawie powodu śmierci ukochanej, nie wierząc w oficjalną wersję podaną przez Radę. Po rozmowie z Eleną nabiera jeszcze większych podejrzeń.
  • Kiedy Elena tańczy ze Stefanem, wpada na mężczyznę. Ten zachowuje się grubiańsko, wobec czego Salvatore zauracza go, by przeprosił dziewczynę.
  • Podczas rozmowy z Johnem, Damon odkrywa, że wie on wiele na jego temat i jest skłonny wyjawić to Radzie, dlatego skręca mu kark i zrzuca go z balkonu.
  • Elena i Matt idą na zewnątrz, by zaczerpnąć świeżego powietrza. Po drodze zauważają matkę chłopaka, całującą się z Tylerem. Donovan atakuje przyjaciela. Ich bójkę przerywają Alaric i burmistrz Lockwood.
  • Stefan zauważa siedzącą samotnie Kelly, której z czoła płynie strużka krwi i podchodzi do niej, a następnie dotyka jej rany. Gdy kobieta zwraca mu uwagę, opuszcza budynek i zlizuje krew z palców. Spotyka mężczyznę, którego wcześniej zauroczył i atakuje go. Zauważony przez Elenę, ucieka.
  • Damon odkrywa, że John Gilbert wciąż żyje za sprawą pierścienia.
  • John grozi Damonowi i Alaricowi, że może im zaszkodzić.

GaleriaEdytuj

Zobacz równieżEdytuj