FANDOM

Rozbuduj!
Rodzina Labonair to królewska rodzina wilkołaków, zamieszkująca niegdyś Nowy Orlean. Pod koniec XX wieku wraz z drugim rodem rządziła miastem, jednak wewnętrzne konflikty spowodowały osłabienie sfory, co doprowadziło do zdetronizowania Labonairów przez wampiry. W wyniku wojen domowych oraz walk z armią Marcela, zginęła duża część rodziny, a na resztę została nałożona klątwa, mająca przez cały miesiąc utrzymywać ich w wilczej postaci, umożliwiając przemianę w ludzi jedynie podczas pełni księżyca.

Labonairowie są spokrewnieni z Pierwotną Rodziną poprzez najmłodszą potomkinię sfory, córkę Andrei Labonair oraz Klausa Mikaelsona, Hope.

Ich znakiem rozpoznawczym jest znamię w kształcie półksiężyca na prawym ramieniu. Ze względu na to zaliczani są do rodu półksiężycowych.

HistoriaEdytuj

Rodzina Labonair była jedną z dwóch rodzin królewskich wchodzących w skład Klanu Wilkołaków Półksiężyca i dowodzących Francuską Dzielnicą. Ze względu na trwające wewnętrzne konflikty ustalono, że Andrea, najmłodsza z rodu, w przyszłości poślubi Jacksona - potomka rywalizującego stada, dzięki czemu Klan stanie się silniejszy niż kiedykolwiek. Niedługo po narodzinach dziewczynki, większość wilkołaków zginęła w wyniku wojen domowych oraz represji wampirów, próbujących dobrać się do władzy. Wówczas zmarli także rodzice Andrei, a ona sama została znaleziona w kołysce przez lidera frakcji nieśmiertelnych, Marcela. Postępując zgodnie ze swymi zasadami, które zabraniały czynienia zła wobec dzieci, wampir znalazł dziewczynce dom zastępczy i nakazał czarownicy Brynne Deveraux (wcielenie Celeste Dubois) przeklęcie całego rodu wilków półksiężyca, w tym być może członków rodziny Labonair.

The OriginalsEdytuj

Hayley Marshall przybyła do Nowego Orleanu w poszukiwaniu swej prawdziwej rodziny...

Znani członkowie rodzinyEdytuj

  • Lana - była przywódczynią Klanu Wilkołaków Półksiężyca na początku XX wieku oraz kochanką Klausa Mikaelsona. Została zabita przez Mikaela w roku 1919.
  • Victoria Labonair - urodziła się 19 lutego 1975 roku.
  • Louis Labonair - urodził się 6 grudnia 1987 roku.
  • Calvin Labonair - urodził się 3 marca 1989 roku.
  • Holly Labonair -  urodziła się 19 lutego 1984 roku.
  • Craig Labonair - urodził się 1 listopada 1986 roku.
  • Andrea Labonair - urodziła się 6 czerwca 1991 roku.
  • Hope Mikaelson - urodziła się 2 maja 2012 roku.

CiekawostkiEdytuj

  • Spokrewnieni z tą rodziną są:
    • Jackson Kenner - mąż Hayley.
    • Niklaus Mikaelson - ojciec Hope, Pierwotna Hybryda i prawdopodobniej najpotężniejsza żyjąca istota nadprzyrodzona.
    • Ansel - dziadek Hope ze strony ojca. Żył w Nowym Świecie (tereny Mystic Falls) w X wieku. Po powrocie do żywych wyczuł, że jego wnuczka żyje, ale zginął z ręki syna, Klausa, który chciał ochronić swą córeczkę.
    • Esther - babcia Hope ze strony ojca. Nie jest świadoma tego, że dziewczynka żyje.
    • Mikael - przyrodni dziadek Hope.
    • Dahlia - ciotka Hope, siostra Esther. Chce, by dziewczynka trafiła do niej.
    • Freya Mikaelson - ciotka Hope.
    • Finn Mikaelson - stryj Hope. Dążył do zabicia dziewczynki.
    • Elijah Mikaelson - stryj Hope. Chronił Hayley w trakcie jej ciąży.
    • Kol Mikaelson - stryj Hope. Pomagł w ochronie dziewczynki.
    • Rebekah Mikaelson - ciotka Hope. Opiekowała się dziewczynką przez prawie pół roku.
    • Henrik Mikaelson - stryj Hope. Zmarł zabity przez wilkołaka, gdy był dzieckiem.
    • Cary - to krewniak Hope ze strony ojca.
  • Rodzina posiada księgę, w której zapisywani są jej nowo narodzeni członkowie.

GaleriaEdytuj

Zobacz równieżEdytuj