FANDOM

Rozbuduj!

Richard Lockwood był mężem Carol Lockwood oraz ojcem Tylera. Richard był również burmistrzem w Mystic Falls, uważanym jako osoba przyjazna i przystojna. Należał do Rady Założycieli, w której rodzina Lockwoodów jest od kilku pokoleń. Został zabity przez Charliego w odcinku Founder's Day.

Richard był członkiem rodziny Lockwood.

Sezon 1Edytuj

107VampireDiaries0282

Richard wraz z żoną w Mystic Grill.

W Haunted, Richard przebywa w Mystic Grill wraz ze swoją żoną Carol. Para siedzi przy stoliku, gdzie prowadzą rozmowę. Richard twierdzi, że nie powinni powierzać Loganowi zegarka, na co Carol pyta ilu ich jest. Jej mąż odpowiada, że według Coronera jeden, ale nie jest to pewne. Żona burmistrza niepokoi się o ich bezpieczeństwo tak samo jak Richard. Okazuje się, że ich rozmowie od początku przysłuchiwał się Damon. Później Richard ponownie siedzi z żoną w Mystic Grill. Oboje są przebrani z okazji Halloween. Richard pyta żonę, ile drinków już wypiła, ale ona go lekceważy i mówi, aby jej nie prowokował.
107VampireDiaries0657

Carol i Richard piją drinki przed pójściem na bal.

Po chwili mężczyzna ją pośpiesza, bo spóźnią się na bal. Carol mówi, aby już poszedł, a ona dopije tylko drinka.  Richard wychodzi.

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Richard Lockwood był wysokim, przystojnym mężczyzną koło czterdziestki. Zawsze nosił garnitur, ponieważ był burmistrzem Mystic Falls.

OsobowośćEdytuj

Richard był uważany przez mieszkańców za przyjaznego, uczuciowego mężczyznę. Jak się później okazuje była to jego maska. Naprawdę był człowiekiem nieznoszącym sprzeciwu i stanowczym.

WystąpieniaEdytuj

Sezon 1

Sezon 2

RelacjeEdytuj

Carol LockwoodEdytuj

Jego małżeństwo z Carol nie było tak dobre, jak udawali. Często skakali sobie do gardeł,  ale mimo to kochali się.

Tyler LockwoodEdytuj

Richard był bardzo surowym ojcem. Stosunki Lockwooda i Tylera były napięte. Kochał syna, ale chciał, żeby był mu całkowicie podporządkowany i słuchał go we wszystkim. Prawdopodobnie bił Tylera, o czym wspomina Matt w odcinku Masquerade.

CiekawostkiEdytuj

  • Należał do Rady Założycieli.
  • Był jednym z najbogatszych ludzi w Mystic Falls.
  • Był wilkołakiem, ale ponieważ jego gen nigdy nie został aktywowany, żył jako człowiek.
  • Być może nie znał tajemnicy swej rodziny związanej z wilkołactwem.
  • W odcinku Family Ties, jego żona - Carol - zwróciła się do niego imieniem Charles, jednak zostało ono zmienione.
  • Elizabeth Forbes i Richard znali się od dziecka.

GaleriaEdytuj

22galeria
Richard Lockwood
posiada galerię zdjęć oraz filmów.