FANDOM

Przyjęcie w kukurydzianym labiryncie odbyło się w odcinku The World Has Turned and Left Me Here. Zgodnie z tradycją zostało zorganizowane przez uniwersytet Whitmore.

LegendaEdytuj

Żołnierz walczący w wojnie secesyjnej, Nathan Whitmore, okropnie oszpecony w wyniku niezliczonych bitew, jakimś cudem ocalał z nich wszystkich, dzięki czemu dostał szansę powrotu do domu i kobiety, którą kochał. Kiedy ostatecznie wrócił na swoją farmę, zastał ją w łóżku ze swym bratem i zrobił to, co zrobiłby każdy zrównoważony psychicznie mężczyzna: zamordował brata z zimną krwią, a następnie zapędził miłość swego życia na pole kukurydzy. Legenda głosi, że Pani Whitmore przechadza się co roku tej samej nocy ubrana na biało i pokryta krwią kochanka, biegając między polami kukurydzy i krzycząc w obawie o swe życie.[1]

Ważne wydarzeniaEdytuj

  • Elena zaprasza na imprezę Alarica oraz Jo, chcąc ich ze sobą zeswatać, jak również Liama, by się z nim spotkać, oraz wielu innych znajomych z uniwersytetu.
  • Dziewczyna ubrana w białą, zabrudzoną krwią sukienkę biegnie przez kukurydziany labirynt, panicznie krzycząc. Gdy dobiega w miejsce zgromadzenie uczestników przyjęcia, zapala ognisko i rozpoczyna się zabawa.
  • Elena spotyka się z Liamem; wyjaśnia, że to ona zaprosiła Jo. Gubią się w labiryncie, rozmawiając o Damonie.
  • Jo spotyka się z Alarikiem. Razem wchodzą na pole kukurydziane.
  • Tyler nieomal potrąca chłopaka na ulicy, zajęty czytaniem SMSa od Liv. Chcąc go uratować, skręca, lecz powoduje ogromne spustoszenia w polu kukurydzianym - jest wiele rannych osób.
  • Tyler odkrywa, że jednak potrącił chłopaka, który jest bardzo ciężko poszkodowany.
  • W labiryncie Elena i Liam zajmują się rannymi. Wampirzyca w ukryciu leczy jedną z dziewczyn swą krwią.
  • Tyler dzwoni do Eleny po pomoc.
  • Jo zauważa, że rana Alarica zagoiła się w mgnieniu oka. Razem pomagają leżącym na ziemi ludziom.
  • Liv przychodzi do Tylera. Ten mówi jej, że jeśli ranny umrze, on zostanie wilkołakiem.
  • Jo przez telefon uznaje, że nie uda się uratować potrąconego przez Lockwooda chłopaka.
  • Liv dusi umierającego, by to na jej konto spadła jego śmierć.
  • Liam wykonuje pierwszą w życiu tracheotomię, zyskując uznanie w oczach Eleny. Później zauważa, że ranna dziewczyna, którą miała się zająć jego przyjaciółka, jest zdrowa jak ryba, mimo że miała rozgległe obrażenia.

GaleriaEdytuj

OdnośnikiEdytuj

  1. Cytat z lekcji Alarica

Zobacz równieżEdytuj