FANDOM

Rozbuduj!
Tak praktycznie, to chwilowo nie żyjesz.
—Damon do Alarica

Pierścienie Gilberta chronią ludzi przed śmiercią z rąk istoty nadprzyrodzonej, ale tylko pod warunkiem, że w chwili śmierci osoba zabita będzie miała ten pierścień na palcu. Pierścienie Gilberta były noszone przeważnie przez mężczyzn z rodziny Gilbert, aczkolwiek nosiła go także Samantha Gilbert, ponieważ były one przekazywane z pokolenia na pokolenie.

HistoriaEdytuj

Osoba nosząca pierścień może zostać zabita, gdy pierścień ulegnie pocięciu lub zniszczeniu. Grayson i John Gilbert odziedziczyli pierścienie po ojcu. John oddał swój  Isobel, która z kolei dała go Alaricowi. Po kilku latach John ponownie zdobył pierścień, tym razem po śmierci Graysona. Ogólnie podaje się, że istniały tylko dwa autentyczne pierścienie i oba były identyczne - z czarnym kamieniem w środku. Jeden z nich został użyty przez Esther do stworzenia niezniszczalnego kołka z białego dębu.

Emily Bennett stworzyła pierścienie w 1864 roku, i podarowała je Johnathanowi Gilbertowi, który przekazywał je swoim potomkom. Kobieta nie zdawała sobie sprawy z ujemnych efektów noszenia tych pierścieni. Z czasem zaczynają one bowiem szwankować - osoby używające ich nie umierają, ale cierpią z powodu odniesionych śmiertelnych ran i zaczynają zabijać członków Rady Założycieli. Nie mogą wówczas kontrolować swych działań.

Sezon 1Edytuj

Właściciele/użytkownicyEdytuj

Martwi

Żywi

EfektyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj