FANDOM

Rozbuduj!

Pierścienie słoneczne chronią wampiry przed słońcem, więc dlaczego pierścień księżycowy nie chroniłby wilkołaków przed klątwą?
—Niklaus o pierścieniu[źródło]

Pierścień księżycowy jest pierścieniem chroniącym wilkołaki przed klątwą księżyca.

KyanitEdytuj

Kyanit, zwłaszcza czarny kyanit, jest półszlachetnym kamieniem, który został wykorzystany do pierścieni księżycowych.

HistoriaEdytuj

The OriginalsEdytuj

Moce i zdolnościEdytuj

Pierścienie dają wilkołakom pełną kontrolę nad ich wilczą formą, jednakże ta siła nie jest samoczynna - musi zostać w pewien sposób przywołana przez osobę posługującą się klejnotem, co nadaje jej przeciwnikom niewielką przewagę.

  • Wzmocniona siła - wilkołaki noszące pierścienie księżycowe czerpią pełną moc ze swych wilczych form, co czyni je silniejsze od wampirów bez konieczności przemiany w zwierzęta.
  • Wzmocniona szybkość - wilkołaki zyskują pełną szybkość swych wilczych form nawet podczas używania ludzkiej postaci. Zostało to ukazane, kiedy ścigały wampiry po rozdaniu pierścieni pomiędzy braci Franceski.
  • Ugryzienie wilkołaka - wilkołaki uzyskują zdolność powiększenia swych kłów, które produkują taki sam jad jak w u wilkołaków w zwierzęcej postaci, dzięki czemu ich ugryzienia są dla wampirów zawsze śmiertelne.
  • Wzmocniona zręczność - wilkołaki posiadają nadprzyrodzoną zręczność, dzięki której mogą wskakiwać na duże wysokości, wspinać się oraz szybko biegać, nie męcząc się przy tym.
  • Szybka regeneracja - ulepsza się zdolność do uleczania się.
  • Kontrola przemiany - zdolność decydowania o dokonaniu przemiany podczas pełni oraz dokonanie jej, gdy nie jest to możliwe u zwykłych wilkołaków.
  • Przemiana - wilkołaki mogą sprawić, że ich oczy rozbłysną na żółto, a umiejętności takie jak szybkość czy siła jeszcze się polepszą.

SłabościEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Pierścienie stworzone przez Genevieve, które powstały z krwi Klausa, osłabiały go, gdy wilkołaki korzystały z ich mocy podczas pełni, by zapanować nad przemianą.

GaleriaEdytuj

Zobacz równieżEdytuj