Pedro jest czarownikiem i jednym z młodszych uczniów uczących się w Szkole Salvatore. Po raz pierwszy pojawił się w odcnku We're Being Punked, Pedro.

Wampiry: Dziedzictwo

W We're Being Punked, Pedro, chłopiec jest widziany po raz pierwszy przy pracach w ogrodzie, gdzie napotyka Lizzie całą w milkshake'u. Potem Lizzie dołącza do Pedro i reszty grupy gdzie ma za zadanie pomóc młodszym uczniom, jednak tego nie robi. Gdy Pedro pyta się czy pomoże, czarownica zaczyna opowiadać mu, o tym jak jest tratowana, Pedro jednak zwraca uwagę Lizzie na gargulca, który wciąż się porusza. Gdy dziewczyna mówi, że to żart innych, po chwili gargulec atakuje ich, lecz Pedro wraz z Lizzie ucieka do szkoły. Następnie czarownica pobiera od niego moc i każe mu znaleźć Alaricka. Chłopak robi to i przyprowadza dyrektora i innych do Lizzie, która została sparaliżowana przez gargulca. Alarick decyduje się zamknąć szkołę na czas nieokreślony i każe młodszym uczniom udać się z Emmą. Następnie uczniowie ukrywają się prze potworem, gdy ten wydaje się blisko Emma rzuca zaklęcie niewidzialności. Ostatecznie potwór zostaje pokonany przez Hope i Josie, szkoła zostaje ponownie otwarta, zaś Pedro wraca do swoich zajęć.

W What Was Hope Doing In Your Dreams? Pedro ma nocny koszmar, który wywołany jest przez nowego potwora jak wszyscy sądzą nocną Marę, budzi się w nocy z krzykiem, lecz wszyscy uspokajają go, że to tylko sen. Następnie uczestniczy w apelu Alaricka, który informuje, że młodsi uczniowie zostaną przetransportowani do bezpiecznej placówki, Pedro jest jednym z takich uczniów.

W There's A World Where Your Dreams Came True Pedro pojawia się w życzeniach Lizzie jako jeden uczniów szkoły Mikaelson. W rzeczywistym świecie Lizzie w kuchni zwierza się Pedro ze swojego stanu psychicznego, ten wysłuchawszy jej stwierdza, że ma dużo na głowie, Lizzie uzmysławia sobie, że jest już późno i ten powinien już spać. Pedro zostawia zrobioną kanapkę Lizzie i odchodzi.

W There's Always a Loophole Pedro jak wszyscy uczniowie zostają uwięzieni w szkole odcięci od mocy przez Triadę, którzy szukają zaginionego magicznego kielicha. Gdy magia szkoły zostaje przywrócona, Pedro wraz z innymi uczniami łączy swe siły w walce z pracownikami triady. Następnie zostaje zabrany przez Kaleba w bezpieczne miejsce.

W I'II Never Give Up Hope rozpoczynają się wakacje, wszyscy żegnają się ze sobą i opuszczają szkołę Salvatore w tym Pedro, który wychodzi ze szkoły z Dorianem i przytula się z bratem. Następnie wyjeżdża na wakacje.

W This Christmas Was Surprisingly Violent Pedro podobnie jak inni zostaje zarażony duchem świąt. Jest widziany jak bawi się razem innymi w śniegu i gdy rzuca śnieżką w Kaleba, gdy wampir chce trafić w niego, ten uchyla się zaś śnieżka trafia w Hope, Pedro widząc to ucieka. Potem gdy wszyscy pakują prezenty i piszą życzenia, Pedro wypytuje o życzenie Josie, lecz ta informuje go, że jeśli mu powie, życzenie nie spełni się. Następnie wraz z innymi świętuje, gdy nagle zjawia się Hope i informuje, że zbliża się nowy potwór krampus, lecz nikt jej nie słucha. Hope używa magii by zwrócić na siebie uwagę, po czym informuje, że mikołaj nie istnieje i, że wszyscy powinni dorosnąć, Pedro słysząc to jest załamany i ucieka. Później wszyscy szykują pułapkę na Krampusa, którego ostatecznie udaje się złapać, potem jest świadkiem pojawienia się mikołaja oraz jego walki z krampusem.

W What Cupid Problem?

W We're Not Worthy

Relacje

  • Pedro i Lizzie (przyjaciele/wspólni znajomi ze szkoły)

Wystąpienia

Wampiry: Dziedzictwo

Sezon 1

'Sezon 2

Sezon 3