FANDOM

Widzicie, o co mi chodzi? Wydaje się wam, że jesteście tacy świetni, maturzyści, za chwilę dyplom ukończenia liceum. No cóż, powiem wam, że niektórym z was nie należy się dyplom ukończenia przedszkola.
—Pan Tanner do klasy[źródło]
Pan Tanner był nauczycielem historii Europy w Liceum im. Roberta E. Lee. Miał on około dwudziestu pięciu lat, chociaż wyglądał na starszego, ponieważ ubierał się po staroświecku i łysiał. Uwielbiał upokarzać uczniów, pokazując im jak niewiele wiedzą, jednak nigdy nie udało mu się upokorzyć Stefano. Zostaje zabity przez Damona podczas balu halloweenowego.

PrzebudzenieEdytuj

Pan Tanner pierwszy raz pojawia się już w drugim rozdziale, upokarzając raz po raz uczniów, szczególnie Bonnie, w której obronie stanął Stefano. Podczas Balu Halloweenowego zastąpił trenera Lymana, jako ofiara Druidów na kamiennej dekoracji. Jego zadaniem było udawanie martwego, a gdy ktoś się zbliżał, miał nagle usiąść i wszystkich przerazić. Pieniądze miały pójść na Fundusz Szkolny. Gdy Bonnie przychodzi do sali Druidów, aby sprawdzić jak radzi sobie nauczyciel, okazuje się, że Tanner jest martwy. Tyler przekonuje obecnych, że zrobił to Stefano. Później przyjeżdża policja i wszczyna dochodzenie.

CiekawostkiEdytuj

  • I w książce, i w serialu pan Tanner lubi upokarzać swoich uczniów.
  • Zarówno w książce, jak i w serialu pan Tanner zostaje zabity przez Damona.