FANDOM

Opisujcie wszystko, co osiągniecie w swoim życiu, każdą porażkę, każde zakochanie, kiedy założycie swoje rodziny każdą fantazje o tym, jak bardzo zabić Damona. Opiszcie to, bym w dniu, kiedy się obudzę, mogła przeczytać o życiu moich przyjaciół, i poczuć jakbym tam była.
—Elena do Caroline i Bonnie [źródło]
Pamiętnik Caroline jest prowadzony przez Caroline Forbes. Wampirzyca zaczyna pisać swój pamiętnik po tym jak złożyła obietnice Elenie, że będzie opisywała każdy szczegóły ze swojego życia.

Wpisy Edytuj

  • Droga Eleno... Kilka tygodni temu pożegnałaś się, mówiąc, żebyśmy wszystko opisywali, żebyś czuła jakbyś niczego nie przegapiła, kiedy się obudzisz. Najpierw złe wieści. Damon powiedział, że najlepszym sposobem na odwrócenie uwagi od ciebie, to pomoc Alaricowi w jego żałobie, więc jak to Damon, porwał Rica i polecieli do Europy na męski wypad. Na pewno wyobrażasz sobie, jak to wyglądało. Oczywiście nie wysłaliśmy ich tam bez przyzwoitki. Wiec Damon opiekuje się Alariciem, Bonnie Damonem, ale nie wiem kto opiekuje się Bonnie. Matt za tydzień będzie zastępcą szeryfa, kiedy zdobędzie dyplom. Mimo, że cieszę się jego szczęściem, wielka część mnie chciałaby, żeby moja mama mogłaby to zobaczyć. Rada miejska podarowała jej ławkę. Odwiedziłam ją, mając nadzieje, że jakimś cudem będę mniej za nią tęsknic. Myślę, ze jeśli się uleczę ruszę naprzód z moim życiem, ale nie wydaje mi się, żeby to stało się w najbliższym czasie. W każdym razie napisałam o Damonie, Bonnie, Ricu i Matt'cie. Kogo pominęłam ?
  • Droga Eleno... kiedy się obudzisz Mystic Falls będzie wyglądało nie tak jak je zapamiętałaś. Lily myślała, że jej rodzina jest gotowa, by żyć wśród ludzi. Myliła się. Prawdą jest, że ich impulsywna natura stawia każdego mieszkańca tego miasta w niebezpieczeństwie, wiec Stefan wynegocjował umowę. Mamy czas by pozbyć się mieszkańców, a w zamian, każdy kto tu wkroczy będzie sprawiedliwa gra dla heretyków. wszyscy dali dużo od siebie,. by dostać zgodę Lily.. lecz myślę, że Stefan poświęcił najwięcej.
  • Droga Eleno... jestem w ciąży. Jest to absurdalnie długa opowieść, to są bliźniaki Rica i Jo, magicznie przeniesione do mojego łatwo dostępnego łona przez sabat Bliźniąt. Myślę, że pisanie do ciebie pomoże mi dojść do tego, jak powinnam czuć się z tym wszystkim, bo z jednej strony wiem, jak wiele to znaczy dla Alarica, a z drugiej... nie mam pojęcia co to znaczy dla mnie.
  • Droga Eleno, zdałam sobie sprawę, że dawno nie pisałam. Przepraszam. Najwidoczniej ciąża zajmuje też twój mózg. Wszyscy za tobą tęsknimy. Stefan w końcu stanął na nogi po piekle w Kamieniu Feniksa. Ale martwi się o Damona. znacznie bardziej niż zwykle.