FANDOM

Pałac księżniczki Jessalyn D'Aubigne znajduje się w Mrocznych Wymiarach. Został on podarowany jej przez wampira Sage'a. Według Damona wyglądał jak misterny klejnot.

OpisEdytuj

Pałacyk otacza ogrodzenie z drutu kolczastego. Zawsze strzeże go co najmniej dwóch strażników. Wzdłuż ścian mieszczą się piękne rusztowania obsadzone pnącymi się różami, które obrastają ściany wokół sypialni księżniczki. Wewnątrz jest fosa, która także stanowi zabezpieczenie przed niechcianymi gośćmi. Ostatnim zabezpieczeniem były psy, strzegące głównych wrót. W środku znajduje się wiele komnat, pokoi i sal. Wszystko było w lekko gotyckim stylu. Sama sypialnia Jessalyn przypomina katedrę; ma wielką przestrzeń i wysokie sklepienie. W wystroju wnętrza dominują tylko dwie barwy: atramentowa i normalna czerń. Księżniczka ma ogromne, wysokie łoże, osłonięte warstwami czarnych, zwiewnych zasłonek. Prześcieradła, poduszki, świece - wszystko jest w odcieniach mniej lub głębszej czerni. Jedynym kolorem były szkarłatne włosy D'Aubigne.