FANDOM

Obchody Dnia Dziękczynienia zostały ukazane w odcinku Fade Into You. W latach współczesnych zorganizowały je Caroline oraz Elena. Jo pomagała dziewczynom w przygotowaniach do uroczystej kolacji spędzonej w gronie przyjaciół, jednak nieprzewidziane wydarzenia zepsuły radosny charakter świąt. W wymiarze roku 1994, Kai zaprosił Bonnie na skromne przyjęcie w jego rodzinnym domu.

Ważne wydarzeniaEdytuj

10 maja 1994 rokuEdytuj

  • Kai obiecuje Bonnie, że jeśli spędzi z nim ten dzień, da jej całą wieczność w samotności.
  • Czarownik opowiada historię swojego życia.
  • Bonnie zostaje oszukana - Kai rani ją, zabiera jej krew, a następnie wraca do Mystic Falls, by tam odprawić czar pozwalający mu wrócić do współczesności.

GaleriaEdytuj

2012 rokEdytuj

  • Elena przygotowuje się do powiedzenia Liamowi prawdy o wampirach.
  • Alaric i Damon nie pojawiają się, ponieważ wraz ze Stefanem (który nie został zaproszony) jadą do Portland.
  • Elena i Caroline dowiadują się, że Bonnie żyje.
  • Okazuje się, że Jo podmieniła karty w szpitalu, dzięki czemu Liam nie podejrzewa Eleny o posiadanie mrocznych tajemnic.
  • Jo poznaje Liv oraz Luke'a.
  • Gdy młody Parker pokazuje siostrze oraz Tylerowi filmik z ich wspólnych czwartych urodzin, Jo słyszy swój głos. Odkrywa, iż Olivia i Lucas to jej zaginione rodzeństwo.
  • Podczas obiadu zostaje opowiedziana tradycja Sabatu Bliźniąt, nakazująca Liv oraz Lucasowi walkę o władzę. Dziewczyna wychodzi urażona komentarzem Caroline, a zaraz po niej także jej brat i Tyler.
  • Jo słabnie, ponieważ w Oregonie jej ojciec dowiaduje się o planie uratowania Bonnie i Kaia. Kobieta powoli umiera. Liam chce ocalić ją w sposób medyczny, ale Elena podaje przyjaciółce swą krew.
  • Panna Gilbert mówi ukochanemu o wampirach, ale chwilę później zauracza go i sprawia, że ten zapomina o ich związku.

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Dzień Dziękczynienia to święto obchodzone w czwarty czwartek listopada w Stanach Zjednoczonych.
  • Stefan nie został zaproszony przez Caroline ze względu na ostatnie złe relacje.
  • Są to trzecie święta ukazane w serialu:

Zobacz równieżEdytuj