FANDOM

Noc Kariery to wydarzenie, które odbyło się w odcinku The Turning Point. Uczniowie MFHS mogli poznać tajniki różnych zawodów, co miało pomóc im w wybraniu własnej drogi życiowej.

Ważne wydarzeniaEdytuj

  • Szeryf Forbes i burmistrz Lockwood rozmawiają na temat ostatnich wydarzeń w mieście. Okazuje się, że władze porządkowe poszukują wampira.
  • Matt i Elena rozmawiają o Stefanie oraz Caroline.
  • Stefan opowiada Elenie o swych planach z młodości. Dziewczyna nie chce mu zdradzić swoich, tłumacząc, że to nie ma znaczenia, skoro on nie chce być częścią jej przyszłości i każe mu odejść, jeśli rzeczywiście tego chce.
  • Logan Fell tuż po przemianie w wampira przybywa na spotkanie i zastrasza Stefana, ale on odwdzięcza się tym samym.
  • Jenna ucieka przed Loganem, chcąc uniknąć rozmowy z nim i spotyka po raz kolejny Alarica.
  • Caroline nie może dogadać z matką.
  • Jeremy i Tyler kłócą się i wszczynają bójkę, którą przerywa burmistrz. Mężczyzna wyprowadza ich na zewnątrz i tam każe im się wyładować. Widzi to Alaric i przeciwstawia się mu.
  • Szeryf Forbes kłóci się z Loganem, który w następstwie porywa Caroline.
  • Bracia Salvatore wpuszczają Logana w zasadzkę. W ostatniej chwili mężczyzna mówi Damonowi, że wie, jak dostać się do groty pod kościołem Fellów, a Salvatore daruje mu życie.

GaleriaEdytuj

Zobacz równieżEdytuj