FANDOM

Nadprzyrodzone zmysły to jedna ze zdolności, którą posiadają wampiry (w tym Pierwotni), hybrydy, a także wilkołaki.

Wampiry Edytuj

Normalne wampiry Edytuj

Wampiry mają zmysły, które są bardziej rozwinięte niż u ludzi i wilkołaków w ludzkiej postaci. Mogą usłyszeć dźwięki z bardzo dużej odległości. Mogą usłyszeć takie rzeczy jak bicie serca, aby zobaczyć czy ta osoba kłamie. Potrafią widzieć w ciemności oraz niektóre wampiry jak np. Lillian Salvatore mają inny smak jedzenia.

Augustine Edytuj

Wampiry Augustine mają nadprzyrodzone zmysły bardzo podobne, co zwykłe wampiry. Jednak może je wzmacniać fakt, że są zakażeni wirusem Rozpruwacza.

Pierwotni Edytuj

Ze względu na swoje geny oraz, że powstały z czarnej magii, pierwotni mają najbardziej rozbudowane zmysły ze wszystkich istot. Umieją usłyszeć bicie serca i czyjeś kroki z bardzo dużej odległości.

Hybrydy Edytuj

W związku z tym, że normalna hybryda posiada geny wampirze i wilkołacze mają one taki sam rozwinięte zmysły jak te istoty.

Wilkołaki Edytuj

Wilkołacze zmysły są podobnie rozwinięte jak u innych istot nadprzyrodzonych. Niektóre wilkołaki są w większym stopniu wyczulone na jeden z tych zmysłów, jak np. Jules, która potrafiła wytropić wampira lub Tyler, który w kawie wyczuł werbenę, co jest rzadko spotykane ponieważ kawa dobrze izoluje smak werbeny.