FANDOM

Rozbuduj!
To niezła opowieść, ale rzecz w tym, że nikomu nie ufam. Nigdy.
—Monique o sobie.[źródło]
Monique to dziewczyna, która przybyła do Mystic Falls w poszukiwaniu swego ojca. Jeszcze przed wjazdem do miasta została zaatakowana przez wampira, lecz jej wspomnienia zostały wymazane za sprawą Matta i Caroline. Niebawem wyszło na jaw, że jej auto jest skradzione. Pomieszkiwała wraz z Jeremym w pensjonacie, udając Sarah Salvatore i poszukując jej ojca. Jej wspomnienia o ataku przez Elenę zostają przywrócone, gdy przekracza granicę miasta. Dowiaduje się też, że ojcem Sarah był Zach Salvatore.

Wczesne lata życiaEdytuj

Gdy matka Sarah, Gail, była w ciąży z ojcem dziewczyny, mieszkała w pensjonacie Salvatorów. Damon żywił do niej ciepłe uczucia, lecz kiedy wpadł w szał, zemścił się na swym bracie, Stefanie, zabijając wiele osób, w tym także i ciężarną Gail. Młodszy z braci zauroczył krewniaka, by zapomniał o ukochanej, a sam zabrał zwłoki mamy Sarah do szpitala, gdzie lekarzom udało się wyjąć dziewczynkę z łona. Dziewczynka została zaadoptowana i nigdy nie chciała poznać prawdziwej rodziny - Monique postanowiła zrobić to za nią.

Sezon 6Edytuj

TVD 1168ba

Sarah dobiega do Mystic Falls.

W I'll Remember, Monique zatrzymuje auto na drodze. Gdy Elena ją zauważa, podjeżdża do niej i również wysiada z samochodu. Monique tłumaczy, że się zgubiła, ponieważ pochodzi z Nowego Jorku i nigdy nie zapuszczała się w te rejony Ameryki. Chce dojechać do Mystic Falls. Nagle krzyczy, ponieważ wampirzyca zaczyna karmić się jej krwią. Życie dziewczyny ratuje Caroline, która pojawia się i przerywa przyjaciółce posiłek. Monique ucieka. Kiedy przekracza granicę Mystic Falls, pozbywa się pościgu. Wkrótce dobiega do centrum miasteczka, gdzie osuwa się na ziemię. Błaga trenujących nieopodal chłopaków o pomoc. Jako pierwszy zjawia się obok niej Matt.
Sarah 6x01

"Nikomu nie ufam."

Monique: „Musisz mi pomóc. Tam była dziewczyna. Widziałam ją, a ona...
Matt: „Wszystko w porządku, uspokój się.
Monique: „Przysięgam na Boga, że miała takie zęby i... ugryzła mnie. Musisz mi pomóc.
— Monique po ataku.[źródło]
Do Matta i Monique podbiega Tripp, który chce dowiedzieć się, co zaszło, jednak Donovan, nie słuchając słów obruszonej dziewczyny, przekręca fakty. Ranna zarzuca mu, iż nie zwraca na nią uwagi. Wtedy podjeżdża szeryf i nakazuje Mattowi zabranie Monique do szpitala. Tak też się dzieje. Po opatrzeniu rany dziewczyny, Donovan zabiera ją poza granice Mystic Falls w celu spotkania z przyjacielem. Przestraszona przybyszka próbuje uciec, a on wyjaśnia jej, że był w takiej sytuacji wielokrotnie i obiecuje, iż nic złego jej już nie spotka. Opowiada jej o swym życiu.
—Monique o sobie.[źródło]

Dziewczyna odwraca się, by uciec, lecz wpada na Caroline. Zostaje przez nią zauroczona, a następnie spędza noc w rezydencji Lockwoodów.

W Yellow Ledbetter, Monique przebywa półnaga w pokoju Jeremy'ego, gdy wchodzi do niego Matt. Speszona dziewczyna wyznaje, iż potrzebowała noclegu, a młody Gilbert pozwolił jej spędzić noc w rezydencji Lockwoodów. Ubierając bluzkę, słyszy, jak Donovan wyjaśnia, że ten dom nie należy do jego przyjaciela. Stwierdza, że może sobie pójść, a Matt mówi, że to doskonały pomysł. Nieco urażona dziewczyna rozgląda się i wychodzi, co okazuje się jedynie zmyłką - wieczorem, kiedy Jeremy zostaje sam w domu, Monique wraca. Pyta, czy nie lubi swego kumpla. Chłopak tłumaczy, że nie chce po prostu słuchać jego rad, a nie mówił mu o jej obecności, ponieważ mu się nie chciało.
TVD 0076

Sarah i Jeremy.

Tymczasem policja odkrywa, że samochód, którym dziewczyna przyjechała do Mystic Falls, jest skradziony. Matt dowiaduje się tego od Trippa, a następnie powiadamia o tym Jeremy'ego. Podsłuchująca ich Monique wychodzi i bez oporów przyznaje się do tego, co zrobiła.
Monique: „[Matt] ma rację. Ukradłam samochód mojego starego szefa; lubił kłaść ręce na nas, dlatego ja położyłam ręce na kluczykach do jego samochodu.
Matt: „Słuchaj, bez obrazy, ale musisz znaleźć sobie inne miejsce noclegowe.
Monique: „Całkowicie to rozumiem i doceniam waszą pomoc, chłopaki. Naprawdę doceniam. Nic się nie dzieje, mam tutaj rodzinę. Tak jakoś, to znaczy nigdy go nie spotkałam... mojego ojca. Podobno tutaj mieszka. Chyba nie pozwoli mi tak po prostu spać na ulicy, jak uważacie?
— Monique o sobie.[źródło]
Jeremy stara się namówić Matta, by pozwolił dziewczynie mieszkać u nich, dopóki nie znajdzie swego ojca, ale ponieważ ten stanowczo odmawia, młody Gilbert bierze Monique za rękę i prowadzi ją do opuszczonego pensjonatu Salvatorów.

Sarah 6x03

"Kto tutaj mieszka?"

W Welcome to Paradise, Monique wchodzi do salonu Salvatorów, potrząsając swoje mokre włosy i mówi Jeremy'emu o tym, że prysznic miał cztery słuchawki. Jest tym zdziwiona, a chłopak proponuje jej burbon.
Monique: „Nienawidzę burbonu, ale uwielbiam ten dom. Mogę udawać, że znalazłam ojca i jest nim ten, kto tutaj mieszka?
Jeremy: „Uwierz mi, to niemożliwe.
Monique: „Czemu nie? Moja mama mieszkała w Mystic Falls przez lata, zanim się urodziłam. Ktoś musiał jej zrobić dzieciaka.
— Monique o swej matce.[źródło]
TVD 0817

Sarah i Jeremy.

Jeremy proponuje, by spytała swą mamę, kim jest jej ojciec. Dziewczyna zaprasza go na cmentarz, a on przeprasza ją za to, co powiedział. Monique pyta go, kto mieszka w pensjonacie i dowiaduje się, że mieszkanie należy do dwóch braci - jeden z nich się wyprowadził, a drugi zmarł. Po południu para udaje się na imprezę, gdzie całuje się w wodzie. Elena zauważa ich i podchodzi. Na jej widok Monique jest speszona. Gdy pana Gilbert chce porozmawiać z bratem, dziewczyna oddala się z dziwnym wyrazem twarzy.

Wygląd zewnętrznyEdytuj

OsobowośćEdytuj

RelacjeEdytuj

Matt DonovanEdytuj

Jeremy GilbertEdytuj

WystąpieniaEdytuj

Sezon 6:

CiekawostkiEdytuj

  • Przez kilka miesięcy podszywała się pod prawdziwą Sarę Salvatore.
  • Nienawidziła bourbonu.

GaleriaEdytuj