FANDOM

Rozpruwacz to wampir, którym kieruje obsesja. Żyje tylko po to by zaspokoić najgłębsze pragnienia. Rozpruwacz żywi się dopóki nie zabraknie krwi. Potem znajduję nową ofiarę. Jakie wampiry stają się rozpruwaczami? Naiwne, cierpiące na natręctwa, nadpobudliwe i napalone. Takie jak Milton Greasley.
—Dorian do Kaleba[źródło]
Milton "MG" Greasley jest wampirem i jedną z głównych postaci w Wampiry: Dziedzictwo. MG jest rozpruwaczem, dlatego musi żywić się zwierzęcą krwią. Jest on synem Veroniki Greasley i Terrence'a Greasley. Potajemnie podkochuje się w Lizzie Saltzman, lecz ta go ignoruje. Zadebiutował w pierwszym odcinku This is the Part Where You Run.

Wczesne lata życia Edytuj

MG urodził się prawdopodobnie w Mystic Falls lub gdzieś w tych okolicach. Wychował się on w rodzinie o dużej wierze, Ojciec jest działaczem społecznym i bierze udział w życiu miasta, zaś jego Matka jest szefem organizacji Driada, lecz rodzina nie miała o tym pojęcia. Gdy MG miał wypadek, z nie wiadomej nam przyczyny, jego ojciec myślał że zginął, lecz Veronica-matka Miltona, wiedziała że ten przemienił się w wampira, bojąc się reakcji świata i męża, wysłała swojego syna do Szkoły Salvatore zawierając układ z Alarickiem, zaś swojemu synowi wmówiła że Terrance nie chce go wiedzieć.

Wampiry: Dziedzictwo Edytuj

Sezon 1Edytuj

W This is The Part Where You Run widzimy go po raz pierwszy, gdy Alaric wzywa go, by wymazał wspomnienia Landonowi, MG używa perswazji na Landonie, lecz to na niego nie działa, potem zabiera go do piwnicy. Pózniej przez krótką chwilę rozmawia z Josie. Następnie, gdy trwa impreza, dostrzegamy go, gdy rozmawia z dwoma innymi uczniami. Chwile potem idzie do szkolnej kuchni, tam zastaje Penelope, która uwodzi go i dochodzi pomiędzy nimi do pocałunku, wtedy jednak przeszkadza im Josie. Następnego dnia Alaric znów wzywa go, by ponownie podjąć próbę usunięcia wspomnień Landonowi.

W Some People Just Want To Watch The World Burn MG bierze udział w meczu wraz z całą drużyną Stallions, początkowo Lizzie i Josie mówią, że mają przegrać po to, by nie ujawnić swoich nadprzyrodzonych umiejętności. MG jednak nie za bardzo podoba się ten pomysł, obserwuję to Penelope, która potem daję mu rady, jak ten ma zwrócić na siebie uwagę, by Lizzie go zauważyła, ta prosi go również, by zaimponował i jej, po czym MG grając, zdobywa dla drużyny punkt, Lizzie jest wkurzona i mówi, że nie tak miało być, później jednak sama zmienia zdanie i tłumaczy wszystkim, że muszą pokonać drużynę z Mystic Falls High. Później cała drużyna Stallions za sprawą swoich magicznych umiejętności, zaczyna remisować w meczu, Josie jednak twierdzi, że nie tak miało być, po czym mówi, że muszą przegrać, nagle wtrąca się Penelope i uważa, że mogą wygrać uczciwie, nie stosując magii, wszyscy poza Josie zgadzają się z tym i decydują się wygrać bez oszustwa, jednak przy ostatniej rozgrywce coś idzie nie tak i drużyna Stallions przegrywa spotkanie. Później dochodzi do zamieszek. Następnie MG bierze prysznic, po czym rozmawia z Penelope która mówi, że zdobędzie dla niego Lizzie.

Wygląd zewnętrznyEdytuj

OsobowośćEdytuj

MG ma hormony nastolatka i samokontrolę przedszkolaka. Zawsze wybiera nieodpowiednie dziewczyny.
—Josie o MG

Jak sam MG mówi o sobie, nie lubi wykorzystywać ludzi. Nie chce się żywić ludzką krwią.

Relacje Edytuj

Lizzie Saltzman Edytuj

Dfg

MG i Lizzie.

MG i Lizzie znają się od jakiegoś czasu, obecnie są dobrymi przyjaciółmi, jednak po jakimś czasie chłopak zaczyna czuć coś więcej do dziewczyny niż tylko przyjaźń, MG nie poddaję się i zawsze próbuję flirtować z dziewczyną. Lizzie jednak nie zwraca na to uwagi, gdyż zakochana jest w kimś innym, mimo wszystko denerwuję ją to gdy MG podrywa inne dziewczyny. Razem są dobrymi sojusznikami i przyjaciółmi, umieją się dobrze zabawić, we dwójkę również uczęszczają do Salvatore Boarding School for the Young & Gifted.

Penelope Park Edytuj

Relacja MG i Penelope wydaje się przyjazna, oboje są również sprzymierzeńcami. Dziewczyna często daje mu rady i pomaga zdobyć dla niego Lizzie. Choć Penelope jest czasami zirytowana, gdyż nie lubi panny Saltzman i uważa, że MG nie zasługuję na nią. MG również miał słabość do Penelopy i określał ją jako "dostępna". Oboje zawsze byli sojusznikami.

Kaleb Edytuj

MG i Kaleba łączyła przyjaźń. Zawsze byli blisko i ufali sobie. Gdy MG dowiedział się, że ten pije ludzką krew, obiecał nikomu nie zdradzać, gdyż wiedział, że było to zabronione. Choć gdy wyszło na jaw, że Kaleb pożywia się ludźmi, ten osądził, że MG go wydał, lecz ten wszystkiego się wyparł. MG również zazdrościł Kalebowi picia ludzkiej krwi, początkowo był przeciwny, lecz w odcinku Death Keeps Knocking On My Door prosi go o pomoc, gdyż czuję się za słaby, Kaleb zgadza się i cieszy, że ten podjął taką decyzję.

WystąpieniaEdytuj

Wampiry: Dziedzictwo

Ciekawostki Edytuj

  • Podkochuje się w Lizzie.
  • Prawdopodobnie jako człowiek miał ADHD.
  • Jak sam stwierdził w 4 odcinku Legacies - jest feministą.
  • Nie żywi się ludźmi, gdyż jest rozpruwaczem.

GaleriaEdytuj