FANDOM

Maya jest człowiekiem i uczennicą społecznej szkoły Mystic Falls High, po raz pierwszy pojawiła się w odcinku This Year Will Be Different w Wampiry: Dziedzictwo.

Wczesne lata życia Edytuj

Wampiry: Dziedzictwo Edytuj

W This Year Will Be Different, Maya wchodzi do łazienki i widzi, że Hope płacze. Pyta, się jej czy ta ma problemy z chłopakiem, a Hope odpowiada twierdząco. Proponuje jej przebranie i umalowanie się, by ten poczuł się zazdrosny, po czym przedstawia się jako Maya. Hope odpowiada uprzejmie i dziękuje jej za hojność. Hope pyta ją również, czy zauważyła okropny zapach wydobywający się z wnętrza szkoły. Maya uważa, że ​​każdy to zauważył. Później Maya napotyka Hope i Alarica, i martwego nieludzkiego potwora, jest zszokowana nieludzkim stworzeniem, choć ciekawa, co to takiego. Aby ukryć świat nadprzyrodzony, Alaric wzywa MG gdzie ten będąc wampirem używa na niej perswazji by ta zapomniała o tym co widziała i wracała na zajęcia.

W You Remind Me of Someone I Used to Know Maya przybywa do szkoły ze swoim bratem, Ethanem i ich mamą, szeryfem , który natychmiast myśli, że Hope jest odpowiedzialna za wandalizm na terenie szkoły Mystic Falls High. Maya broni Hope, mówiąc matce, że jest Wilczakiem, a nie Ogierem. W miarę upływu dnia Maya bierze udział w corocznym meczu piłki nożnej między dwiema szkołami. Po tym, jak Hope najwyraźniej skręca kostkę, zachęca Ethana, by ten wkroczył jako rozgrywający. Ethan robi to i pomaga drużynie zdobyć punkty, ale jednak niespodziewanie Ethan skręca rękę i łapie kontuzję, Maya widząc to jest przerażona. Następnie Ethan zostaje przetransportowany z boiska i zabrany do szpitala w Mystic Falls. Tej nocy, gdy opuszcza szpital, wpada na Hope, która przyszła sprawdzić jak czuje się jej brat Ethan. Maya mówi Hope, że Ethan bardzo ciężko pracował dla zdobycia stypendium, a teraz wszystko przepadło co sugeruje wagę jego obrażeń.

W Since When Do You Speak Japanese? widziana jest jako cheerleaderka podczas meczu szkolnego w szkole średniej w Mystic Falls High.

Osobowość Edytuj

Jest opisywana jako „ostra i zalotna nowa studentka w Mystic Falls High”, siostra Ethana i córka szeryf Mac.

Relacje Edytuj

Wystąpienia Edytuj