FANDOM

TVD 1779

Elena czyta list.

List ten został napisany przez Elenę przed wydarzeniami z odcinka Yellow Ledbetter. Dziewczyna zaadresowała go do samej siebie i przekazała go Alaricowi tuż przed tym, jak jej wspomnienia o Damonie zostały wymazane. Słowa, jakie zapisała, miały być odczytane w sytuacji awaryjnej - gdyby ktoś przypomniał jej o Damonie. Ponieważ Stefan wygadał się przed dawną ukochaną, zaskoczona Elena chciała, aby jej wspomnienia zostały przywrócone, jednak po przeczytaniu listu w odcinku Black Hole Sun, zrezygnowała z tego pomysłu.

Treść

Droga Ja.

Jeśli czytasz te słowa, oznacza to, że ktoś wygadał się na temat Twoich ubytków w pamięci. Stawiam, że to sprawka Caroline. Tak, kochałaś Damona. Kochałaś go z namiętnością, która Cię pochłaniała. Potem, kiedy Damon umarł, pustka, którą pozostawił po sobie, była zbyt głęboka, zbyt mroczna. Stając naprzeciw wieczności bez swej bratniej duszy, stoczyłaś się. Zmieniłaś się w kogoś, kim nie jesteś. W potwora. Alaric może przywrócić Ci wspomnienia - wszystko co musisz zrobić to poprosić go o to, ale mam nadzieję, że tego nie zrobisz. Próbowałam sobie z tym poradzić w inny sposób i nie mogłam ujrzeć końca bólu. Chcę abyś odkryła siebie bez obecności osoby, która Cię określała. Jeśli czujesz jakąkolwiek nadzieję na przyszłość, będzie Ci lepiej bez tego. Dostałaś szansę, by zacząć od nowa. Chcę, żebyś ją wykorzystała. Chcę, żebyś była szczęśliwa.