FANDOM

Rozbuduj!

Lekarstwo jest eliksirem, który leczy nieśmiertelność (wampiry przemienia z powrotem w ludzi). Zostało stworzone przez czarownice Qetsiyah, żeby Silas mógł wyleczyć swoją nieśmiertelność i dołączyć do swojej ukochanej po Drugiej Stronie. Było ukryte w grobie Silasa w głębi wyspy u wybrzeży Nowej Szkocji. Można je było znaleźć za pomocą znaku łowcy, który posiadał każdy członek z Bractwa Pięciu. Kiedy Qetsiyah stworzyła lekarstwo, było przeznaczone tylko dla Silasa, dlatego istenieje jedynie jedna dawka.

HistoriaEdytuj

Pamiętniki WampirówEdytuj

Sezon 4Edytuj

Sezon 5Edytuj

Sezon 6 Edytuj

W A Bird in a Gilded Cage, Bonnie mówi Damonowi, że jest w posiadaniu lekarstwa na wampiryzm, które ma z więziennego świata w 1994. Czarownica wzięła je by Damon wręczył je Elenie.

W odcinku I'd Leave My Happy Home For You Elena bierze lekarstwo i ponownie staje się człowiekiem. Odzyskuje wspomnienia jej związku z Damonem.

I'll Wed You In The Golden Summertime, Damon postanawia wypić lekarstwo z ciała Eleny i tak jak ona stać się śmiertelnikiem, by mogli razem prowadzić normalne ludzkie życie.

The OriginalsEdytuj

Sezon 5Edytuj

EfektyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W książce lekarstwem była czarna róża zaklęta przez Kitsune. Jeżeli wampir ją powąchał, zostawał śmiertelnikiem.
  • W piątym sezonie dowiadujemy się, że lekarstwem jest zmieszana krew dwóch sobowtórów.

GaleriaEdytuj