FANDOM

Kolacja u Damona odbyła się w pensjonacie Salvatorów w odcinku The Dinner Party pod nieobecność Stefana i Eleny w mieście. Została zorganizowana przez Damona w celu unieszkodliwienia Elijah przy użyciu sztyletu.

Ważne wydarzeniaEdytuj

  • Jenna żali się Andie na tajemniczość Alarica. Przyjaciółka radzi, by zaufała nauczycielowi.
  • Damon i Alaric planują zabicie Elijah przy pomocy sztyletu, który dostarczył im wcześniej John.
  • Ojciec Eleny zjawia się na kolacji, mimo że nie jest zaproszony. Salvatore ukrywa przed nim swój zamiar pozbycia się Pierwotnego.
  • Do pensjonatu przybywa Elijah i ostrzega Damona, że jeśli dowie się o jakiejś jego intrydze, zabije wszystkich w budynku pomimo swej umowy z Eleną.
  • Przy stole Pierwotny porusza temat masakry czarownic w Salem i chce dowiedzieć się, jaka była dokładna lokalizacja miejsca ich śmierci, co przykuwa uwagę gospodarza.
  • Alaric dowiaduje się, że John zasiał w Jennie wątpliwość w sprawie śmierci Isobel.
  • Przebywający w domu nad jeziorem Stefan i Elena odkrywają, że John chce doprowadzić do śmierci Damona. Salvatore zawiadamia Alarica, że sztylet musi zostać użyty przez człowieka, a dzięki temu historyk na czas sabotuje plan przyjaciela.
  • Kiedy Andie zagaduje Elijah, Alaric wbija mu sztylet w serce, a następnie wyjmuje go. Ciało Pierwotnego zostaje umieszczone w piwnicy, lecz gdy Damon wchodzi do pomieszczenia, okazuje się, że nie ma go.

GaleriaEdytuj

Zobacz równieżEdytuj