FANDOM

Rozbuduj!

Keelin jest wilkołakiem pojawiającym się w czwartym i piątym sezonie The Originals. Jest silną, inteligentną i zaradną lekarką, a także ostatnim żyjącym wilkołakiem z inii rodowej Malraux po tym jak wytropiono i zamordowano jej rodzinę.

Po stracie rodziny kobieta zaczęła się ukrywać i od tamtego czasu unikała kontaktu z kimkolwiek, ciągle żyła w strachu przed zdemaskowaniem przez niewłaściwe osoby.

Keelin została znaleziona i uwięziona przez Freye Mikaelson, ostatecznie kobiety zawarły rozejm połączyły swoją wiedzę magiczną i lekarską, by zniszczyć jad Marcela. Od czasu stworzenia broni przeciwko Marcelowi, Freya wypuściła kobietę by ta mogła cieszyć się swoim życiem na wolności. Z biegiem czasu Keelin i Freya zakochały się w sobie.

Wczesne lata życia Edytuj

The OriginalsEdytuj

Wygląd zewnętrzny i osobowość Edytuj

11111111111111111111111111TO-S4-Keelin
Keelin jest bardzo piękną kobietą, chodź nie jest znany jej dokładny wiek. Ma czarne, kręcone długie włosy, okrągłe brązowe oczy i pełne usta. Kobieta zwykle ubiera się w luźne ubrania takie jak dżinsy i zwykły t-shirt.

Wilkołaczyca jest silną i wojowniczką, nie bała się walczyć z Hayley, kiedy ta po nią przyszła. Jednak potem Keelin decyduję się pomóc Hayley, gdy dowiaduję się tym że Hayley próbowała pomóc swojej rodzinie. Keelin jest także bardzo inteligentna, ponieważ udało jej się spowolnić przemianę w wilkołaka za pomocą medycyny. Jest to także osoba bardzo spokojna i zrównoważona, jest w stanie uspokoić impulsywną Freye.

Wystąpienia Edytuj

Moce i zdolności Edytuj

Słabości Edytuj

Relacje Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest ostatnim żyjącym wilkołakiem ze swojej watahy.

GaleriaEdytuj