FANDOM

Kai Parker Screwed Us jest dwunastym odcinkiem drugiego sezonu Wampiry: Dziedzictwo.

Opis Edytuj

CHRIS WOOD POWRACA JAKO ZŁY KAI PARKER- Kiedy seria wydarzeń prowadzi Lizzie, Josie, i Alarica do starego świata więziennego, wszyscy stają twarzą w twarz z wujkiem bliźniaczek złym Kai'em Parkerem. Pojawia się także Sebastian.

Obsada Edytuj

Postacie główne Edytuj

Gość Specjalny Edytuj

Postacie cykliczne Edytuj

Postacie gościnne Edytuj

  • Ben Guerens jako Nekromanta
  • Giorgia Whigham jako Jade
  • Carlos Sanson jako Diego
  • Ronni Hawk jako Wendy

Ciekawostki Edytuj

  • To pierwszy odcinek Wampiry: Dziedzictwo w którym nie pojawia się Hope.
  • Lizzie wyjawia, że ​​myślała o zostaniu wampirem jako sposobem na powstrzymanie połączenia, ale zdaje sobie również sprawę, że nie byłaby w stanie mieć dzieci ani się z kimś zestarzeć. Informuje Sebastiana, że w tej chwili nie wie, czego chce.
  • Diego jest pokazywany po 10 latach spędzonych w więziennym świecie, mógł się dowolnie przekształcać, ale nie zamienia się dosłownie w wilka.
  • Jade, Wendy i Diego są związani ze światem więziennym jak Kai, co oznacza, że ​​jeśli zostaną zabici, to i tak wrócą do żywych.
    • Wygląda na to, że oni we trójkę są jedynymi uczniami Salvatore wysłanymi do więziennego świata w którym przebywał Kai, mimo że powinno tam być więcej uczniów. Kai i Jade wydają się być w to zamieszani.
  • Jade jest Rozpruwaczem.
  • Kai Parker ucieka ze świata więziennego, korzystając z Malivore i wychodząc w prawdziwym świecie, gdzie spotyka Nekromantę.

Widea Promocyjne Edytuj

Galeria Edytuj