FANDOM

Joshua Butler to telewizyjny producent, scenarzysta, reżyser i montażysta znany z pracy w serialach Friday Night Lights, E-Ring i Dobro kontra zło.

W Pamiętnikach Wampirów jest montażystą i reżyserem, a w The Originals wyreżyserował, jak na razie, jeden odcinek.

BiografiaEdytuj

Joshua ukończył z najwyższą pochwałą USC School of Cinematic Arts, co zawdzięcza napisaniu i wyreżyserowaniu w 1995 roku nagrodzonego filmu krótkometrażowego, "Will Work for Food". Do roku 2003 wyreżyserował 20 godzin seriali dla USA Network i filmy: "Beer Money" (2001); "Prancer Returns" (2001), który został wybrany najlepszym filmem familijnym i otrzymał w tej kategorii Nagrodę Młodych Artystów, a w 2012 roku był transmitowany na kanale CW; "Saint Sinner", nominowany do Międzynarodowej Nagrody Gildii Horrorów: "Deathlands" (2003). Joshua był również producentem wykonawczym pierwszego filmu ESPN a "A Season on the Brink" (2002) i hitu MTV "Moje superkrwawe urodziny" (2009), jak również jego dwóch sequeli. W 2008 roku napisał i wyreżyserował "Vlog", a następnie współtworzył kilka odcinków popularnych seriali stacji CW - Pamiętników Wampirów, "Tajemnego Kręgu", "Ringera" i "Nikity". Ostatnio wyreżyserował pięć odcinków serialu Kevina Williamsona, "The Following" i jeden odcinek The Originals.

ReżyseriaEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 2Edytuj

Sezon 3Edytuj

Sezon 4Edytuj

Sezon 5Edytuj

Sezon 6Edytuj

  • 6x08

The OriginalsEdytuj