FANDOM

Jay był członkiem programu wychowawczego i podopiecznym Trippa Cooke, a także znajomym Matta. Chciał zaatakować Stefana w lesie, wiedząc o tym, iż jest on wampirem, lecz zginął z rąk Lorenzo.

Sezon 6Edytuj

W Welcome to Paradise, Jay wraz z Trippem myje bagażnik auta, gdy podchodzi do nich Matt, który zawiadamia trenera o imprezie. Ten pozwala mu na nią iść, o ile zabierze ze sobą Jay'a. Ten od razu mówi, że będzie pił, a Donovan prowadził auto. Tripp ostrzega ich, że ostatnio doszło do kilku ataków. Jay wyjaśnia Mattowi, iż chodzi o dziewczynę, którą ugryzł pies. Przyjaciele oddalają się razem, a później jadą na imprezę. Jay popija alkohol i przygląda się przechodzącej obok niego Sarah.
Matt: "Dobra, może i ja prowadzę, ale jeśli zwymiotujesz w moim aucie, zabiję cię."
Jay: "Wiesz, ugryziona przez psa dziewczyna jest całkiem ładna. Chociaż w trochę kiczowaty sposób."
Matt: "Czemu ciągle nazywasz ją "ugryzioną przez psa dziewczyną"?"
Jay: "Bo to absurdalne. Jaki pies gryzie w szyję?"
— Jay zastanawia się nad sprawą z ugryzieniem.[src]
Do chłopaków podchodzi Tyler i oznajmia, że widział już bardzo bezlitosne psy. Jay pyta go, czy rzeczywiście uważa, iż takie rany mogło spowodować takie zwierzę. Lockwood tłumaczy, że wierzy w wersję wydarzeń Sarah, a Jay nazywa go idiotą. Wówczas Tyler nie pozostaje dłużny i nazywa go skończonym dupkiem. Jego rozmówca irytuje się i proponuje, by to powtórzył. Matt rozdziela przyjaciół, lecz wcześniej Jay odpycha Lockwooda. Słysząc ciętą uwagę Donovana dotyczącą tego, iż ten przydomek pasuje do swego zachowania, uspokaja się. Tłumaczy, że żartował. Po pewnym czasie udaje się w głąb lasu, gdzie staje za Stefanem, trzymając w ręku broń. Zanim zdąża nacisnąć spust, zostaje zabity przez Enzo. Jego ciałem zajmują się Tyler oraz Matt.

W Black Hole Sun, Tripp powiadamia rodziców Jaya o jego śmierci. Pyta Matta, co dokładnie się stało, a chłopak stwierdza, że nie wie. Tłumaczy, iż Jay był pijany i szedł sam do domu, ponieważ odmówił, kiedy on zaproponował mu podwiezienie.

Wygląd i osobowośćEdytuj

Jay wydawał się być dość agresywnym młodym chłopakiem, który nie wierzył w podawaną publicznie wersję o atakach zwierząt. Łatwo dawał się sprowokować i nie stronił od alkoholu. Był wysoki, muskularny i miał brązowe włosy oraz dość krótko przystrzyżony zarost o tej samej barwie.

WystąpieniaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Najprawdopodobniej współpracował z Trippem w łapaniu wampirów.

GaleriaEdytuj