FANDOM

Jade to wampirzyca ze szkoły Salvatore, która w pewnym momencie swego życia wraz ze swymi przyjaciółmi, została odesłana, do świata więziennego przez Alaricka który uznał, że ta jest niebezpieczna dla uczniów. W trzynastym odcinku drugiego sezonu Jade powraca do świata rzeczywistego i staje się ponownie uczennicą. Jade jest gościnną postacią w drugim sezonie Wampiry: Dziedzictwo. Debiutuje w odcinku Kai Parker Screwed Us.

Wczesne lata życia

Niewiele wiadomo o wczesnej historii Jade. Wiemy jednak, że w wieku szesnastu lat skończyła kursy jako ratownik medyczny.

Kiedy w pewnym momencie swego życia została wampirem, została przyjęta do szkoły Salvatore dla młodych i uzdolnionych. Tam poznała Wendy i Diego-czarownicę i wilkołaka . Z nieznanej przyczyny pewnej nocy ona, Wendy i Diego odbywali szlaban, za karę Emma zamknęła ich zaklęciem bariery. Jade jednak widząc młodą Josie Saltzma podstępem przekonała ją by ta usunęła zaklęcie barierowe, aby Ci mogli pójść na imprezę i po jakimś czasie wrócić, zanim ktokolwiek się dowie. Josie przekonana przez Jade, usunęła barierę, a Ci udali się na imprezę do lasu. Jednak na przyjęciu, Diego pod wpływem szału popadł w gniew i napadł na człowieka. Gdy krew spłynęła na Jade, dziewczyna odkryła, że jest rozpruwaczką, nie móc się opanować, napadła i zabiła swojego przyjaciela, Ineza. Ostatecznie w wyniku chaosu Jade, Wendy i Dieo zabili pięć osób. Z powodu wstydu, poczucia winy i paniki, którą czuła i nie mogła tego dłużej znieść, Jade wyłączyła ludzkość. Następnego dnia ciała zostały odkryte przez Doriana i Alarica, a cała trójka została przesłuchana. Nie okazując wyrzutów sumienia ani przyznania się do tego, co zrobili, ona, Wendy i Diego zostali wygnani do Więziennego Świata 2018 .