FANDOM

Nienarodzone dziecko Stefana i Valerie zostało poczęte, gdy oboje [Stefan i Valerie] byli ludźmi. Matka dziecka poroniła je poprzez bicie Juliana.

1863

W 1863 Valerie Tulle spotkała Stefana Salvatore. Ich spotkanie było zaplanowane przez matkę chłopaka Lillian Salvatore. Valerie miała tylko zaspokoić ciekawość matki mężczyzny i sprawdzić czy wszytko u niego było w porządku. Nieoczekiwanie Valerie i Stefan zakochali się w sobie, a nawet się ze sobą przespali. Kobieta po spędzonej nocy ze Stefanem zaszła w ciążę. To nie spodobało się opiekunowi dziewczyny Julianowi. Mężczyzna zaczął bić ciężarną Valerie, by ta poroniła dziecko. Kobieta obudziła się na statku płynącym do Anglii. Lillian Salvatore została zapewniona przez Juliana, że znalazł Valerie pobitą i związana na ulicy. Lillian uzdrowiła ją swoją krwią. W nocy dziewczyna weszła do wanny, wypiła herbatę z laudanium i położyła się spać. Umarła z krwią wampira w organizmie i została pierwszym heretykiem.

Wygląd

We śnie Stefana został przedstawiony jako dziecko, które było bardzo do niego podobne. Dokładnie tak jak Stefan miał krótkie ciemne brązowe włosy i brązowe oczy. Miał na osobie ubrania, które nosiły dzieci w 1860 roku czyli jasno-brązowy płaszcz, koszulę i spodnie.

Sen Stefana

Ojciec dziecka miał sen, w którym uczył strzelać swojego syna Jacoba.

7X06-7-StefanJacob

Stefan ze swoim synem Jacobem.

Wystąpienia

Sezon 7

Ciekawostki

  • Podobnie jak nienarodzony syn Freyi Mikaelson, został zabity w łonie matki.