FANDOM

Impreza nad jeziorem odbyła się we wrześniu 2012 roku, w odcinku Welcome to Paradise. Przyjaciele spotkali się, by spędzić razem trochę czasu, rozmawiając i bawiąc się.

Ważne wydarzeniaEdytuj

  • Elena zaprasza na imprezę Liama, chcąc zeswatać go z Caroline.
  • Stefan udaje się na przyjęcie, ponieważ ma zamiar zabić Enzo.
  • Elena skacze do wody, zyskując uznanie współimprezowiczów i natyka się na całującego się z Sarah Jeremy'ego.
  • Matt i Tyler odkrywają, że Jay ma obiekcje dotyczące zwierzęcych ataków. Lockwood denerwuje się i nieomal wybucha.
  • Podczas spotkania w miejscu dziecięcych schadzek Elena, Caroline, Tyler oraz Matt zauważają, jak bardzo się od siebie odsunęli.
  • Liam całuje Elenę i opuszcza zabawę.
  • Niosąc torebki lodu na przyjęcie, Enzo wpada na Stefana, który atakuje go. Nagle Lorenzo ratuje brata zmarłego przyjaciela, zabijając niespodziewanego napastnika, Jaya.
  • Caroline powstrzymuje Stefana przed wzięciem odwetu na Enzo i dowiaduje się o śmierci Ivy.
  • Enzo zakopuje zwłoki Jaya w lesie.
  • Caroline każe Stefanowi wybrać pomiędzy zostawieniem Mystic Falls a zostaniem i wspieraniem jej oraz pozostałych przyjaciół. Wampir odchodzi, zostawiając pogrążoną w płaczu dziewczynę.
  • Jeremy, Caroline i Elena odkrywają, że ludzie, którzy po zastosowaniu wobec nich perswazji wchodzą do miasta, przypominają sobie o tym, co się stało poza nim.
  • Liv daje Tylerowi do zrozumienia, że nie jest jej obojętny.

GaleriaEdytuj

Zobacz równieżEdytuj