FANDOM

House of the Rising Son jest drugim odcinkiem The Originals.

OpisEdytuj

RETROSPEKCJE DO ROKU 1800 – Gdy Rebekah przybywa do Nowego Orleanu po naciskach ze strony Elijah, poznaje Hayley, która dostarcza jej niespodziewane wiadomości. Zaniepokojona, że jej Klaus planuje coś złego, Rebekah szuka pomocy u niechętnej Sophie. Hayley, nie wiedząc, co robić, bierze sprawy w swoje ręce, ale sytuacja szybko przybiera niebezpieczny obrót. Niklaus, zdeterminowany by odkryć tajną broń Marcela, robi krok na przód i wykonuje swój plan. W międzyczasie, po sprzeczce z Marcelem, Rebekah przypomina sobie ile złości i rozczarowania dostarczył jej Klaus w ciągu tych wszystkich lat. W końcu Marcel uzyskuje pomoc Daviny w swoim niebezpiecznym planie.

StreszczenieEdytuj

ObsadaEdytuj

Postacie główneEdytuj

Postacie cykliczneEdytuj

Postacie gościnneEdytuj

SoundtrackEdytuj

  • TV On The Radio - Mercy
  • Ryan Montbleau - Yeah Man
  • Ms Mr - Hurricane
  • The Delta Riggs - Street Signs & Brake Lights
  • Metric - Clone
  • Yeah Yeah Yeahs - Sacrilege

CytatyEdytuj

Rebekaj: Klaus! Chodź tutaj i powiedz mi co zrobiłeś z naszym bratem, ty narcystyczny, wbijający sztylety idioto!

Rebekah: W porządku jest dbać o kogoś. W porządku jest chcieć czegoś. To wszystko, co Elijah starał się zrobić, wszystko czego kiedykolwiek chciał dla ciebie, wszystko czego my kiedykolwiek chcieliśmy.

Rebekah: Co za cwana suka.
Klaus: O co chodzi?
Rebekah: Wymazała z mojej pamięci lokalizację. Marcel posiada broń większą i potężniejsza niż Pierwotny, a ty oddałeś mu naszego brata! Ile jeszcze razy Elijah Ci wybaczy? Jak długo jeszcze nim jego nadzieja, że jest dla Ciebie jakaś szansa na odkupienie w końcu umrze?
Klaus: Zrobiłem co uznałem za konieczne. Marcel odebrał nam dom.
Rebekah: A nasz dom nie ma żadnego znaczenia bez naszej rodziny. Odnajdę Elijah za wszelką cenę. Pomożesz mi?
Klaus: Za wszelką cenę.

CiekawostkiEdytuj

  • Rebekah poznaje Hayley, Sophie, Davinę oraz Camille.
  • Podobnie jak odcinek pilotażowy był z punktu widzenia Klausa, Always and Forever z punktu Elijah, a ten z punktu Rebeki.
  • Tytuł odcinka prawdopodobnie nawiązuje do piosenki o nazwie "House of the Rising Sun"

Wideo promująceEdytuj

The Originals 1x02 Promo 'House of the Rising Sun' (HD)

GaleriaEdytuj