FANDOM

Tak bardzo się starała, żeby być dla mnie miła. Jadła ze mną lunche...
—Frances o Elenie[źródło]
Frances Decatur to jedna ze szkolnych koleżanek Eleny Gilbert i jej paczki, chociaż Gilbert określiła ją jako jedną z dziewczyn, które kręciły się wokół niej, aby zdobyć popularność.

Pamiętniki WampirówEdytuj

Frances kręciła się na parkingu, podczas komitetu powitalnego Eleny. Później panna Gilbert kazała jej zdobyć plan lekcji Stefano Salvatore, nawet gdyby miała go od niego przepisać. Frances wykonała zadanie i przyniosła koleżance rozpiskę zajęć Salvatore'a na stołówkę.
Kilka dni później Frances podeszła podekscytowana do stolika paczki Eleny z nowymi plotkami na temat Włocha, jednak Gilbert "spławiła" ją, mówiąc, iż już nie jest nimi zainteresowana.

Frances weszła na podium podczas pogrzebu Eleny w Kościele, aby wygłosić pożegnalną mowę. Dziewczyna opowiadała o tym, jak panna Gilbert zawsze starała się być dla niej miła i jadała z nią lunche. Decatur nie wiedziała bowiem, iż "zmarła" jest obecna na swoim pogrzebie, dlatego uważała, że może pozwolić sobie na drobne kłamstewka w celu zdobycia sławy. 
„Co za bzdury, pomyślała Elena. Rozmawiałam z tobą wyłącznie dlatego, że byłaś źródłem informacji o Stefano.” - Frances nawet na pogrzebie próbowała zdobyć upragniony tytuł królowej szkoły.

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Elena opisała ją jako niezbyt ładną, niewyróżniającą się z tłumu dziewczynę o brązowych włosach.

OsobowośćEdytuj

Można wywnioskować, że Frances była przebiegła i sprytna, starając się zdobyć popularność. Nie należała do osób szczerych, co udowadnia, kiedy podczas pogrzebu Eleny kłamie, iż panna Gilbert jadała z nią lunche i zawsze była dla niej bardzo miła.